Halleeeeuw! We hebben vannacht stroomstoring gehad, en nu doet de verwarming het niet meer dus is et 9 graden binnen. De enige die snapt hoe het werkt is m'n moeder die ik niet kan bereiken....
Haha nu is de hond voor de helft geborsteld en de andere helft niet die doe ik morgen. Ik kreeg last van me rug en aangezien ik vnaaf ook nog moet paardrijden ben ik maar gestopt.
Nu ging ik even lunchen met 2 mandarijntjes en een appel en nu zit ik vol Vnaaf ongezond patat eten...
pff ik had net ruzie met me vader, hij blijft altijd tig keer door gaan over school dingen, telkens dezelfde vragen stellen omdat hij gewoon niet luistert als ik iets vertel. Hij wil ook altijd alles tot in detail weten terwijl ik dingen nog niet weet en dan wordt hij boos. Ik weet bijvoorbeeld niet wanneer ik m'n toetsen heb in de toetsweek omdat de site het weer eens niet doet, wordt hij boos op mij... Wat kan ik daar aan doen? Toen zei ik dat ik het druk heb met het huis schoonmaken en dat ik niet toekom aan m'n leren, zegt hij dat ik dan maar 2 weken niet moet gaan schoonmaken en leren voor school terwijl ik allergisch ben voor huisstofmijt. Hoe kan ik dan 3 weken niet gaan stofzuigen enzo? Dan nies ik me kapot en krijg ik zo last van m'n ogen dat ik niks meer kan zien. Ja dan zegt hij niks meer, ook niet dat hij me daar in helpt want ja hij heeft al boodschappen gedaan en dat vindt hij genoeg. En zodra ik zegt dat hij een altijd het weekend vrij heeft en ik nooit dus dat hij best een keer kan stofzuigen wordt hij boos :S Ik ben helemaal kapot van de afgelopen weken dus ik slaap en rust heel veel maar dat mag ik niet van hem omdat hij ook geen vakantie heeft...
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-12 19:55
Rot Ella! Misschien kan je proberen duidelijk te maken hoeveel tijd jij wel niet bezig bent met het huis schoonmaken in vergelijking met bijvoorbeeld dat hij boodschappen doet en dat je daar ook. Nog school en Ferro bij hebt, om hem dat een beetje in te laten zien zegmaar. Weet eigenlijk niet zo goed wat je er aan zou kunnen doen, bijvoorbeeld een tijdje niet schoon maken om te laten zien wat je allemaal wel niet doet doet, daar heb je denk ik alleen je zelf maar mee.. Denk dat je alleen kan proberen met hem te praten, maar dat lukt dus niet helemaal goed zo te horen.. Vind het heel erg vervelend voor je!
EllaBellaah
Geplaatst: 03-01-12 20:24
.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb weer gewerkt vandaag. Morgen ook werken en daarna afscheidsfotos van porsche en gewoon mooie fotos van Twister maken. Porsche word maandag ingeslapen. Dus nog even mooie plaatjes van hem maken
Ik ben benieuwd hoe het gaat met Never...het waait soms opeens erg hard wat we in de binnenbak goed horen...en dan gaat die denk aan de ren....we zien wel.
Zo mijn hemel, dat was hard werken op Never! Jeeuutje. De kramp schoot in me heupen toen ik net opgestapt was. Toen moest ik dus proberen heeel erg te ontspannen in me heupen en dan ebt het weg. Tijdens het rijden nergens last van gehad maar toen ik afstapte voelde ik het weer. Ook kreeg ik me vingers met moeite weer recht na het rijden En me schouders en rug voel ik ook, dus ik zeg alvast welkom tegen de spierpijn morgen. Maarja is wel een x goed voor me lijf! Heeft die tenminste goed gewerkt