Is er in Schiedam of Vlaardingen een scooterverhuurzaak?
Of weet iemand een verbinding naar begraafplaats Emaus of Holy (een van de 2, weet nog niet welke) waarbij ik weinig in de bus hoef (lees: max 5 minuten)
dank je... vriendje heeft al aangeboden dat ik bij hem achterop kan, als het in de Holy is... dat is "maar 3 km" vanaf het huis van zijn moeder en daar komt een tram... als het op Emaus is, dan moet ik volgens de routeplanner 5 minuten met de bus en dan nog 10 minuten lopen...
de bus naar de holy is wel verder als 5 min... emaus ook geloof ik.. zitten beide niet in de buurt van een treinstation. emaus is wel aan te lopen vanaf station centrum.. 20 minuutjes denk ik
Banjer
Lid Nieuwsredactie
hahaha, vroeger ging ik op de camping altijd badmintonnen met oma, met van die goedkope campingrackets... Lagen we plat van het lachen, die stomme shuttles bleven soms gewoon in de rackets hangen, dus ookal sloegen we dan eens raak, dan ging het nog niet goed
Maar die we nu hebben zijn van wat betere kwaliteit hoor Raak slaan is niet zo moeilijk... Waarvoor moet je badmintonnen??
bedrijventoernooi... we doen met 2 of 3 teams mee van mn werk.. volgende week vrijdag in Spijkenisse.. Alleen ben ik niet zo heel goed.. haha! Er zijn er een aantal collegas die echt fanatiek spelen dus ben benieuwd hoe ik het ervan af breng tussen de rest woensdag maar even trainen dus.. haha!
Geplaatst: 26-03-12 23:37
Kendera schreef:
haha.. k weet niet waar het huis van je schoonmoeder is is het wel gelukt?
Ja hoor, het is gelukt... Ben met de trein naar Schiedam Centrum gegaan, vanaf daar met mijn vriend naar huis (donderdagavond), vrijdagochtend met de auto vanaf de Gorzen naar de stad en daar met de tram naar de Blauwe Brug en vanaf daar achterop de fiets naar Begraafplaats Holy...
Badmintonracket had ik moeten weten... heb de mijne net verkocht vrijdag...