Ooit gaan jullie de Z halen. Jullie zijn al zover vooruit gegaan, dat die z gewoon gaat lukken.
Edit: telefoon had helft van woorden weggehaald, nu even netjes:
Wat Mazzel betreft kan het voor mij vanalles aan benen of rug zijn. Op zich zijn coördinatie is goed, over balkjes lopen gaat prima, opstapjes bv stoepje kan hij ook prima inschatten. Soms is het in dat opzicht wel zijn aandacht erbij houden. Heb wel keer wat neurologische testen gedaan, maar dat ging prima.
Gisteren was het drama, op laan al veel struikelen. Meest als hij warm draait wordt wel minder, maar bleef nog veel, zelfs in draf. Meest struikelt hij op LV, maar nu ook enkele keer op RV en achter. In combinatie met stijfheid, zeker als hij van stal komt, zou ik bewegingsapparaat eens goed doorlichten, wervelkolom en benen. En tja meest simpele is second opinion van andere smit (traditioneel of natuurlijk). Benen en hele samenhang met hele wervelkolom blijf ik altijd uitdaging vinden, daarvoor weet ik er niet voldoende vanaf. Struikelen is zo iets vaags om goed te onderzoeken, je moet ergens aanknopingspunten gaan vinden.