. Vind dit persoonlijk de best gelukte/leukste/aansprekendere foto's .
(via hyves gedaan, weet niet of de kwaliteit het overleefd?)

Natuurlijk ook nog rijfoto's en portret foto's met baaslief
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Het nieuwe manegepaard Lance heeft trouwens vandaag al meegereden met de wedstrijden
Sabine, Wat een leuk dier zeg! Wies dat en van wie is die?
Ik vind dat je mooie foto's hebt gemaakt, alleen vind ik het zonde dat je sommige foto's niet helemaal hebt scherp gesteld.
En ik had liever een ander moment van de draf gezien! Bij foto 5 vind ik het moment wel mooi!
Kirsten, Ushi was niet echt sterk maar heeft vooral erg veel last van haar rug.
Waardoor ze er gespannen gaat lopen en ook met haar hoofd in de lucht..
En ik ben na het longeren niet meer op Azra gegaan eigenlijk. Ik ga volgende keer van te voren longeren.
En dan ga ik er daarna op, had ik vandaag beter ook kunnen doen. Maar wist niet dat ze zo druk was.
Astor schreef:Sabine, Wat een leuk dier zeg! Wies dat en van wie is die?
Ik vind dat je mooie foto's hebt gemaakt, alleen vind ik het zonde dat je sommige foto's niet helemaal hebt scherp gesteld.
En ik had liever een ander moment van de draf gezien! Bij foto 5 vind ik het moment wel mooi!
.
, inderdaad niet allemaal even scherp, fototechniscch had ik dan andere foto's gekozen.
.
.
!
Astor schreef:Nancy, Mooi paard heb je hoor! De rijfoto's en poseer foto's van jullie zijn ook mooi gelukt. Heeft Sabien weer goed gedaan.
Channah, Had je al een bijrijdster voor Sens dan? En hoezo weer een nieuwe?
Kirsten S, Je bedoelt dat ik met Azra een keer mee doet met F proefjes? Dat lijkt me erg gaaf ja!
En Tara zat trouwens op Lance! Ik heb het jammer genoeg niet gezien, want ik moest Azra rijden.
!