What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:09

winnitou schreef:
ach de contragalop zit er in iedergeval al goed in......

Ja, veel te goed, heb ik de les van Grardus moeten doen, vanaf toen doet ie niet anders meer }>

xan

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:10

Ik ga nog ff douchen en dan het bed weer in.
Morgen weer werken.

(morgen ook nog de knotten bij No uitdoen, had nu alles al opgeruimd.)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:12

xan schreef:
winnitou schreef:
ach de contragalop zit er in iedergeval al goed in......

Ja, veel te goed, heb ik de les van Grardus moeten doen, vanaf toen doet ie niet anders meer }>

NoNo heeft iets nieuws geleerd en is er zo trots op dat hij het steeds wil laten zien....... (zijn ook net kinderen)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:13

slaap lekker voor zometeen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:16

zit ondertussen een film te kijken op rtl 4 maar wat een reclame komt er tussen door zeg.... is niet leuk meer, moet maar eens gaan uitzoeken of ik ook kan ofnemen stilzetten of wat dan ook, of dat ik er weer andere aparatuur voor nodig heb

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:17

wat een leuke mannen in de JILLZ reclame

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:21

Ate hoe gaat het met de koffiedrinkers

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:22

ben ook wel, nog even opruimen en dan naar bed, truste

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 06:51

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Leuk kür op muziek! Lijkt me leuk om met een 4-tal menploeg te doen! :D

lijkt me zo wie zo leuk om wat vaker te mennen

Gister heb ik Henk nog gesproken: als je een tuig voor Napoleon kan regelen.... wij hebben een kar! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 06:59

winnitou schreef:
ATE schreef:
nou dan weet je al jaren hoe hij in elkaar steekt
dus ik zou me er maar niet meer druk om maken ooit komt hij zichzelf tegen
en jij jij doet het super zo in je uppie

Weet ook wel dat hij zichzelf daarin tegen zal komen maar vind het zo zonde, tijd is neit terug te draaien. Maar weet dat ik me er niet druk om moet maken. het is zijn keuze (ook al is die misschien niet bewust, zit er gewoon niet in).
Maar jij weet als geen ander hoe het is voor de kinderen om de de mooie momenten (en minder mooie dingen) niet meer te kunnen delen met hun vader. Rowan heeft zijn vader nog en zijn vader neemt alleen niet de kansen die hij heeft met zijn kind. (ja en nu loopt er een traan over mijn wang, lekker dan).

Zo heb ik me jaren lang druk gemaakt over mijn schoonouders, die taal noch teken richting eigen zoon en kleinzoon gaven. Het heeft heel wat energie en tranen gekost, maar het is het niet waard. Schoonouders zijn gewoon erg geïnteresseerd in wat ze zelf doen en de rest is bijzaak. Dennis heeft al zo vaak gezegd dat ik me er niet druk om moet maken... Hij heeft gelijk gekregen: ze zijn gewoon niet te veranderen. En Dennis en Wesley? Die maken zich er al helemaal niet druk om: sterker nog, ze missen ze niet eens. Gelukkig heb ik super ouders die de rol van opa en oma dubbel en dwars invullen!
Maar dat zijn schoonouders, dat is ergens heel iets anders dan een vaderfiguur. Toch zag ik ergens wel overeenkomsten. En volgens mij is Rowan gek op de man van Meelen? Misschien ziet hij hem wel meer als een vaderfiguur? Je weet toch niet hoe dat bij kinderen in hun hoofd omgaat. Daarnaast zal Rowan zich daar niet over uiten, omdat hij dat zijn moeder al ziet en voelt doen! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 07:07

Joehoe! Vandaag wordt het lekker warm en droog (volgens Teletekst), dus ik hoef niet dik ingepakt op de bok! Geen idee met wie ik rij vandaag, want er waren er een paar kreupel en dan wordt het rooster nog niet ingevuld. De paarden hadden afgelopen week lopen matten met elkaar op het land en dat met die dikke ijzers.... dus er liepen er 3 niet zo lekker, wat inhoudt dat deze uit voorzorg niet ingezet worden. Stom he, dan is het net of ik weer als Penny-meisje ingedeeld moet worden in de les: toen was ik ook al zenuwachtig "op wie ik mocht". :o

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 07:38

Shenavallie schreef:
Joehoe! Vandaag wordt het lekker warm en droog (volgens Teletekst), dus ik hoef niet dik ingepakt op de bok! Geen idee met wie ik rij vandaag, want er waren er een paar kreupel en dan wordt het rooster nog niet ingevuld. De paarden hadden afgelopen week lopen matten met elkaar op het land en dat met die dikke ijzers.... dus er liepen er 3 niet zo lekker, wat inhoudt dat deze uit voorzorg niet ingezet worden. Stom he, dan is het net of ik weer als Penny-meisje ingedeeld moet worden in de les: toen was ik ook al zenuwachtig "op wie ik mocht". :o

mischien mag je aardige colega ervoor lopen en dan de hele dag zonder water en brood }>

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 07:38

winnitou schreef:
Ate hoe gaat het met de koffiedrinkers

koffie drinkersssss :o?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:12

Heb vanmorgen toch zo super gereden in de les bij Mntj vanmorgen.Lekker gewerkt met Col ze was helemaal nat en zat van boven tot onder onder het schuim.Heerlijk ff.Net broodje gegeten en nu douchen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:28

xan schreef:
Maar afijn de kop is er weer af.
Op naar de 24e, in Kalverhoek. Daar rijden meer "ons soort ruiters" :D

Vanaf woensdag weer om 11.00 uur les bij Mntj, evenals die vrijdag daarop
en weer die woensdag en vrijdag.

Staat ie al genoteerd Mntj ????

ja hoor maak je borst maar vast nat.haha

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:29

Nicole1995 schreef:
Heb vanmorgen toch zo super gereden in de les bij Mntj vanmorgen.Lekker gewerkt met Col ze was helemaal nat en zat van boven tot onder onder het schuim.Heerlijk ff.Net broodje gegeten en nu douchen.

weer een kilo eraf.
hen ok net goed gebakkers lekker een kliek hutspot warm gemaakt. haha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:12

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:

weer een kilo eraf.
hen ok net goed gebakkers lekker een kliek hutspot warm gemaakt. haha

Hahhahaha,morgen ga je het eraf rijden :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:05

@Mntj,vanaf hoe laat geef je vrijdags les (groepsles)Ik krijg s`morgens verzekeringsagent over de vloer.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:24

om 8 en 9 uur.
8 uur is erg druk hoor.
kom gezellig om 9 uur rijden. nadien nog ff borrel en springen kijken.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:44

mntj schreef:
om 8 en 9 uur.
8 uur is erg druk hoor.
kom gezellig om 9 uur rijden. nadien nog ff borrel en springen kijken.

Klinkt wel erg leuk,moet wel om 7 uur er uit zaterdags maar wil ook het springen wel eens zien.Moet kunnen voor een keertje.
Heb je plek dan voor me?

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:55

altijd

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:09

mntj schreef:
altijd

Thanks!! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:12

Zit net naar radar te kijken hebben ze het over wat voor een troep Ibuprofen is,ben me leeterlijk rot geschrokken.Hartkloppingen komen ervan voor,vanmorgen nog met losrijden voor mijn les gehad en 2 weken geleden duurde ze een minuut lang terwijl ik Lars naar zijn vader bracht.Nou weet ik uit onderzoeken vanwege mijn epileptie dat mijn hart soms overslaat,dus weet ik het eigelijk daaraan maar nu had ik toen ik dit zag iets van Aha.Heb meteen het restant wat ik in huis had nog weg gesmeten.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:15

Nicole1995 schreef:
Zit net naar radar te kijken hebben ze het over wat voor een troep Ibuprofen is,ben me leeterlijk rot geschrokken.Hartkloppingen komen ervan voor,vanmorgen nog met losrijden voor mijn les gehad en 2 weken geleden duurde ze een minuut lang terwijl ik Lars naar zijn vader bracht.Nou weet ik uit onderzoeken vanwege mijn epileptie dat mijn hart soms overslaat,dus weet ik het eigelijk daaraan maar nu had ik toen ik dit zag iets van Aha.Heb meteen het restant wat ik in huis had nog weg gesmeten.

alles is troep dus gooi die hele kast maar leeg hahhaahhahaha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:19

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:

alles is troep dus gooi die hele kast maar leeg hahhaahhahaha

Ja,da`s waar maar buiten sommige kan ik echt niet,en deze gebruikte ik vanwege hoofdpijn.Nu dus niet meer en gewoon weer paracetamol daar krijg in in ieder geval geen hartkloppingen van.En maagbeschermers heb ik ook altijd al.