Ik heb geen plaatje meer
Dat komt er zeker van als je zo lang niet bent geweest.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Gatver die sneeuw.
Hoop niet dat dit morgenochtend ook weer zo is.
Moet ik weer met de trailer op pad. Weet nog niet of ik dat ga doen hoor.
Vanmiddag maar even zien hoe het eruit ziet, dat moet dan maar de graadmeter voor morgen zijn.
Ik wil niet net zo als Kim gaan scharen en door Grardus weggetrokken moeten worden. Brrrr
LIQUITA schreef:@Tytje, hoe is het eigenlijk met Mary, is er nog wat uit de onderzoeken gekomen?
. 
xan schreef:Gatver die sneeuw.
Hoop niet dat dit morgenochtend ook weer zo is.
Moet ik weer met de trailer op pad. Weet nog niet of ik dat ga doen hoor.
Vanmiddag maar even zien hoe het eruit ziet, dat moet dan maar de graadmeter voor morgen zijn.
Ik wil niet net zo als Kim gaan scharen en door Grardus weggetrokken moeten worden. Brrrr

winnitou schreef:Rowan zijn vader belde vanmorgen vanaf Schiphol (hij gaat met vakantie), met de mededeling dat de kat vanmorgen overleden is, gaat ie dat door de telefoon vertellen aan een kind van 7. Hij leert volgens mij echt nooit. Toen Opa overleden was had ie dat ook door de telefoon willen zeggen maar dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden en het hem zelf kunnen vertellen.
meelen schreef:Het gaat strakjes weer gezellie sneeuwen![]()
Ik heb net de halve straat sneeuwvrij gemaakt hahaha, kan ik straks weer opnieuw met de sneeuwschuiver spelen.
meelen schreef:winnitou schreef:Rowan zijn vader belde vanmorgen vanaf Schiphol (hij gaat met vakantie), met de mededeling dat de kat vanmorgen overleden is, gaat ie dat door de telefoon vertellen aan een kind van 7. Hij leert volgens mij echt nooit. Toen Opa overleden was had ie dat ook door de telefoon willen zeggen maar dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden en het hem zelf kunnen vertellen.
Wat een ongelooflijke *****
Tytje schreef:Arme Mary. Zo'n uitloopstal lijkt me ook niet verkeerd hoor! Nog een paar weken wachten en dan hopen dat je meer t e weten bent gekomenLIQUITA schreef:@Tytje, hoe is het eigenlijk met Mary, is er nog wat uit de onderzoeken gekomen?
Lief dat je aan haar denkt. We gaan 11 februari naar de kliniek. Studenten en een dierenarts gaan haar dan onderzoeken. Voor mij geldt alleen maar of ze pijn heeft. Zo niet en Linda kan haar niet meer gebruiken voor de zorgboerderij, dan gaat ze naar een andere stal. In Landsmeer is een mooie stal voor haar, met maar 4 paardjes, een uitloopstal. Paardjes kunnen kiezen of buiten of binnen en zodra het kan het land op en er is onbeperkt hooi. Eerst maar even afwachten, ze kan zich soms amper omdraaien.