De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:30

hahaha ze willen me niet meer hebben op bokt.
Ik heb geen plaatje meer |(
Dat komt er zeker van als je zo lang niet bent geweest.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:50

xan schreef:
Gatver die sneeuw.
Hoop niet dat dit morgenochtend ook weer zo is.
Moet ik weer met de trailer op pad. Weet nog niet of ik dat ga doen hoor.
Vanmiddag maar even zien hoe het eruit ziet, dat moet dan maar de graadmeter voor morgen zijn.

Ik wil niet net zo als Kim gaan scharen en door Grardus weggetrokken moeten worden. Brrrr

Nee, ik zou het niet doen, of het moet heel erg gaan dooien. Ik denk niet dat het terrein van Paardenhof sneeuwvrij is. Wel jammer weer!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:51

mntj schreef:
clinic is afgelast.
meneer zou zwaar de griep hebben.
ga zo maar naar de manege dan.
moeten toch wat doen.

Ik vind het echt jammer, er komt een andere datum.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:56

LIQUITA schreef:
@Tytje, hoe is het eigenlijk met Mary, is er nog wat uit de onderzoeken gekomen?

Lief dat je aan haar denkt. We gaan 11 februari naar de kliniek. Studenten en een dierenarts gaan haar dan onderzoeken. Voor mij geldt alleen maar of ze pijn heeft. Zo niet en Linda kan haar niet meer gebruiken voor de zorgboerderij, dan gaat ze naar een andere stal. In Landsmeer is een mooie stal voor haar, met maar 4 paardjes, een uitloopstal. Paardjes kunnen kiezen of buiten of binnen en zodra het kan het land op en er is onbeperkt hooi. Eerst maar even afwachten, ze kan zich soms amper omdraaien |( .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 12:30

xan schreef:
Gatver die sneeuw.
Hoop niet dat dit morgenochtend ook weer zo is.
Moet ik weer met de trailer op pad. Weet nog niet of ik dat ga doen hoor.
Vanmiddag maar even zien hoe het eruit ziet, dat moet dan maar de graadmeter voor morgen zijn.

Ik wil niet net zo als Kim gaan scharen en door Grardus weggetrokken moeten worden. Brrrr

Vanmiddag wordt het op de meeste plaatsen droog en draait de wind naar een west- zuidwestelijke richting. Tegen de avond trekken pittige winterse buien het westen van het land binnen met lokaal intensieve sneeuwval en onweer. Aan het einde van de avond verlaten de intensievere buien het (zuid)oosten. De wind draait vanavond naar een noordwestelijke richting en is aan de kust krachtig, boven land meest matig. Komende nacht vallen er nog enkele sneeuwbuien. Er zijn ook enkele opklaringen en op de meeste plaatsen gaat het licht vriezen. De wind is westelijk, boven land zwak tot matig, rond kracht 3, langs de kust vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6.

Zondagoverdag is het op de meeste plaatsen droog en komen er opklaringen voor. Tegen de avond neemt op nadering van een volgende storing de buiigheid van het noorden uit weer toe. De temperatuur loopt op naar circa 4 graden langs de kust en tot iets boven het vriespunt in het oosten. De wind is westelijk, matig, kracht 3 a 4, langs de kust (vrij)krachtig, 5 tot 6.

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 12:57

Rowan zijn vader belde vanmorgen vanaf Schiphol (hij gaat met vakantie), met de mededeling dat de kat vanmorgen overleden is, gaat ie dat door de telefoon vertellen aan een kind van 7. Hij leert volgens mij echt nooit. Toen Opa overleden was had ie dat ook door de telefoon willen zeggen maar dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden en het hem zelf kunnen vertellen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 14:31

winnitou schreef:
Rowan zijn vader belde vanmorgen vanaf Schiphol (hij gaat met vakantie), met de mededeling dat de kat vanmorgen overleden is, gaat ie dat door de telefoon vertellen aan een kind van 7. Hij leert volgens mij echt nooit. Toen Opa overleden was had ie dat ook door de telefoon willen zeggen maar dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden en het hem zelf kunnen vertellen.

Wat een ongelooflijke ***** :(

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 14:33

Het gaat strakjes weer gezellie sneeuwen :D
Ik heb net de halve straat sneeuwvrij gemaakt hahaha, kan ik straks weer opnieuw met de sneeuwschuiver spelen. :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:01

meelen schreef:
Het gaat strakjes weer gezellie sneeuwen :D
Ik heb net de halve straat sneeuwvrij gemaakt hahaha, kan ik straks weer opnieuw met de sneeuwschuiver spelen. :+

daar hebben wij nou niet zoveel last van..... Hebben hier een keer de gallerij vol sneeuw gehad en die samen met Rowan
schoongemaakt. Is wel een leuke klus voor Rowan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:05

meelen schreef:
winnitou schreef:

Wat een ongelooflijke ***** :(

Is niet zo gek he dat ik hier met een kind zit die weinig kan hebben op het moment. Laat hem maar lekker met rust. Hij gaat vanavond lekker vroeg zijn bed in.... Misschien helpt dat, in iedergeval wel voor mij. Bijna alles loopt op huilen uit. Sneeuwballen gooien, huilen, met de slee op pad, huilen. Hij zit zichzelf gewoon in de weg. Zouden bij mijn ouders even een bakkie doen maar heb maar afgebeld. Mijn energie begint ook een beetje op te raken en dan wordt mijn lontje ook korter als Rowan zo reageert.
Ha hij kruipt nu naast me om een lekkere knuffel te geven. Is toch ook heel veel waard!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:10

Tytje schreef:
LIQUITA schreef:
@Tytje, hoe is het eigenlijk met Mary, is er nog wat uit de onderzoeken gekomen?

Lief dat je aan haar denkt. We gaan 11 februari naar de kliniek. Studenten en een dierenarts gaan haar dan onderzoeken. Voor mij geldt alleen maar of ze pijn heeft. Zo niet en Linda kan haar niet meer gebruiken voor de zorgboerderij, dan gaat ze naar een andere stal. In Landsmeer is een mooie stal voor haar, met maar 4 paardjes, een uitloopstal. Paardjes kunnen kiezen of buiten of binnen en zodra het kan het land op en er is onbeperkt hooi. Eerst maar even afwachten, ze kan zich soms amper omdraaien |( .
Arme Mary. Zo'n uitloopstal lijkt me ook niet verkeerd hoor! Nog een paar weken wachten en dan hopen dat je meer t e weten bent gekomen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:39

ga de aardappels maar eens even jassen, kunnen we optijd eten.
Gaan aan de boerenkool met Hema worst

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:52

Sanne belde daarstraks om te zeggen dat Tara verkocht is, ze wordt meteen vandaag al meegenomen om te verhuizen naar Zweden.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 17:08

meelen schreef:
Sanne belde daarstraks om te zeggen dat Tara verkocht is, ze wordt meteen vandaag al meegenomen om te verhuizen naar Zweden.

ooh das ff snel gegaan dan was net op manege nadine zei wel dat er kijker waren

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 17:08

winnitou schreef:

lekker :P

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 17:18

meelen schreef:

ha mag ze lekker aan de knackerbrod

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 17:19

ATE schreef:
winnitou schreef:

je mag komen eten hoor!
Kan alleen de stamper niet vinden. Ligt waarschijnlijk in een verhuisdoos in de box

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 17:28

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 17:35

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 18:13

Mijn geduld word vandaag wel erg op de proef gesteld. Meneer is nu zijn tanden aan het poetsen en gaat meteen door naar bed. Rust wil ik nu hebben en even geen gezeur, gejank en gemekker aan mijn hoofd. Oh hij wil weer vriendjes worden..... dat wordt weer knuffelen...

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 18:14

winnitou schreef:
ATE schreef:

je mag komen eten hoor!
Kan alleen de stamper niet vinden. Ligt waarschijnlijk in een verhuisdoos in de box

kan ook met mixer hoor doe ik altijd ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 18:17

hee jakkie meisje verwond hoop ook dat alles goed komt

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 19:34

hallo allemaal! hier ben ik ook weer ff. ...... maar volgens mij is er nu niemand!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 19:35

hoe was het op de school van nadine in purmerend ate?? is ze enthousiast?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 19:36

gezellig zeg, dat earline weer terug komt, verassing! gaat toch niets boven veldt he!!! hahahahaha