Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:vandaag weer een hoop geld uitgegeven.
een oerlelijke trailer gekocht.
oceanbleu. niet geheel de kleur vanonze auto. maar ach die kan morgen ook zomaar in de prak liggen toch.
nee, ben er wel blij mee. kan niet meer rotten en de kleur is appart.
erg luxe met zadel kamer.
kost alleen altijd weer meer dan dat je van plan bent.
of hebben wij dat alleen...

_sandra schreef:vanaaf nog ff op manege alles klaar leggen voor morgen. eerste rit met paardjes achter de auto! wel spannend maar vind het ook wel weer heel leuk! is de bedoeling dat ik veel met paardjes op pad ga! a'damse bos en zo! lijkt me heerlijk! nu nog een trailer! waar heb jij hem vandaan mntj??
. Ik heb nu het gevoel gehad dat het de laatste 10 minuten een beetje op rijden ging lijken
. Kon nu ook wat wijken e.d.
!!!

meelen schreef:_sandra schreef:vanaaf nog ff op manege alles klaar leggen voor morgen. eerste rit met paardjes achter de auto! wel spannend maar vind het ook wel weer heel leuk! is de bedoeling dat ik veel met paardjes op pad ga! a'damse bos en zo! lijkt me heerlijk! nu nog een trailer! waar heb jij hem vandaan mntj??
Er waren gisteren een aantal paarden die hun ruiters eraf hadden gegooid in het A'damse bos, de bereden politie heeft ze bij het Olympisch stadion te pakken kunnen krijgen.