Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en gelukkig mag er heel veel in de huiskamer. Ik geeft toe het slaat helemaal negerns op, maar dit hele topic slaat eigenlijk helemaal nergens op. Daarom vind ik het juist zo leuk, en met mij een hoop andere denk ik, want we zijn er bijna elke dag allemaal. Dus wat mij betreft zeg ik "ga lekker zo door"
.
. Het ziet er heerlijk uit. Wij zijn de laatste 2 jaar niet geweest. Mis het toch wel een beetje nu ik het zo zie. meelen schreef:Waarom zetten jullie in één minuut soms wel vier berichten?
Dat kan ook in één post. Je hoeft niet voor iedere zin een nieuwe post te doen, was even leuk, maar begint nu toch wel te vervelen. (vind ik) We halen de 500 evengoed wel hoor, dat is bij de vorige topics ook gelukt.

mntj schreef:jos ik had je al op de lijst gezet voor de schriktraining.
of wou je niet meedoen?
heb nu nog 4 plekjes vrij.
dan doen er in totaal 32 mee.
4x een groepje van 8.

meelen schreef:Ik hou altijd wel een paar vakantie-uurtjes over aan het einde van het jaar. Maar ik zou best wat meer dagen willen hebben, maar dan ook wat meer vakantie geldLIQUITA schreef:Leuke foto's José. Het ziet er heerlijk uit. Wij zijn de laatste 2 jaar niet geweest. Mis het toch wel een beetje nu ik het zo zie.
Volgens mij kom jij een beetje vakantiedagen te kort whahaha
.