Zaterdag beetje aarommelen op stal en dan heb ik om 15.30 les met Tana en zondag lekker nar het bos toe. Owja en zaterdag ga ik een hapje eten met een vriendin van mij in Amersfoort. En jij Pauline nog iets leuks gepland?
Koper
Geplaatst: 13-03-09 08:59
Uhm, morgenochtend paardje doen, morgenmiddag naar de indoor van de rijvereniging. Zondag eerst naar Soest en 's middags naar paard, als het lukt qua tijd wil ik tussendoor ook nog even naar het zwembad.
Pfoe, heb je eindelijk weekend en dan moet je alsnog van alles doen!
Koper
Geplaatst: 13-03-09 08:59
Leuk Xandra, van wie heb je les?
xandra88
Geplaatst: 13-03-09 09:00
Heb je al op je pown gereden Pauline sinds hij op zijn nieuwe stal staat? Normaal heb ik altijd les van Mike maar zaterdag weer eens voor de afwisseling van Annet.
Al meer dan week geleden had ik dat beloofd. Hoe sta jij er tegen over om of eerder te gaan? Of anders gaan jullie gewoon lekker hoor en maak ik zelf een ritje langs het kanaal.
12 uur weg dan zijn we om 14.00 terug en ben ik mooi op tijd. (kan mij voorstellen dat je dat vroeg vindt)
Koper
Geplaatst: 13-03-09 09:09
xandra88 schreef:
Heb je al op je pown gereden Pauline sinds hij op zijn nieuwe stal staat? Normaal heb ik altijd les van Mike maar zaterdag weer eens voor de afwisseling van Annet.
Ja, woensdag. Vind je dat niet onhandig, om van twee verschillende mensen les te hebben?
josewoos
Geplaatst: 13-03-09 09:09
Nee oke, ben wel brak denk ik maar dat zou ik ook om 14 uur zijn Oke, 12 uur wegrijden! Gaat Jan ook nog steeds mee? Of Manon?
Laatst bijgewerkt door josewoos op 13-03-09 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Ging het rijden goed op zijn nieuwe stekkie Pauline?
Koper
Geplaatst: 13-03-09 09:12
HIj schrok van de schaduwen En hij kan echt nog niet op 4 pootjes lopen, hij gaat heel erg hangen op de teugels. Dus moet een manier verzinnen om met minimaal teugelcontact toch de voorkant te kunnen begrenzen in de bochies.
Nee ik heb altijd dinsdag groeps les van annet en Prive les van Mike op woensdag. Af en toe dan prive les tussendoor van Annet. Ik zelf vindt het niet heel vervelend, want elke instructeur let weer op iets anders.
Hoe was het rijden Pauline was hij braaf?
xandra88
Geplaatst: 13-03-09 09:14
hestejente schreef:
HIj schrok van de schaduwen En hij kan echt nog niet op 4 pootjes lopen, hij gaat heel erg hangen op de teugels. Dus moet een manier verzinnen om met minimaal teugelcontact toch de voorkant te kunnen begrenzen in de bochies.