Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Hee Tytje,zit je ff alles na te lezen
Nicole1995 schreef:Gaat Val zijn been al beter?
Nicole1995 schreef:Ik ga naar bed hoor,moet morgen weer vroeg op.Werken weer.
Tytje schreef:Nicole1995 schreef:Gaat Val zijn been al beter?
Ja! Hij loopt er niet kreupel op. Zijn kogel is een klein beetje dikker. Ik smeer er groene klei op, doet wonderen. Zondag heb ik wedstrijd, ik heb alleen niet heel veel gereden. Ik vind het niet fijn om met dit weer te rijden, ik word echt misselijk van mijn tintelende vingers.
Ik hoop dat ik er zondag niet als een raket vandoor schiet.
Tytje schreef:Hoe is het met Nicole, heb je nog wedstrijd plannen?
_sandra schreef:hoi ate, vannacht ging twee x mijn mobiel af. schrok me dood. was rond drie uur!!! nu kijk ik terug, en zie dat het jouw mobiel was?!!!!!!! hoe zit dat????
mntj schreef:Heb kaartje gekocht voor onze brokkenpiloot.
vanaaf allemaal ff komen dan kan ie mat sandra mee want die ging er opbezoek vanavond.
smuidra schreef:En nu nog een trieste mededeling. Mijn man is vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft zwaar bloedarmoede en krijgt bloedtransfusie........
LIQUITA schreef:Hahaha...leuke foto's Sanne. Jullie gaan goed hoor. Als ik dat zo zie krijg ik er wel zin in, helaas heb ik geen schaatsen meer en ik durf het ook niet zo goed
. Ik ben veels te bang dat ik door mijn enkels ga of kom te vallen en wat breek
.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Ik heb bekeken, erg leuk stukjeKijken jullie wel eens naar de Reunie op Ned. 1????
Voor de mensen die niet gekeken hebben........ ik vond dit erg leuk.
Je kan natuurlijk de hele uitzending kijken, maar het stukje wat ik jullie wil laten zien begint
op 35:30 minuten.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 601bdd482a. Die trailer...GEWELDIG!!! Vond het erg leuk om te horen dat hij er totaal geen moeite mee heeft om de bedragen te noemen die hij verdient. En dan die hengst die zo, nep merrie gaat dekken...de mensen er om heen hebben veilig een cap op. Yep, erg leuk stukje....en wij kunnen trots zijn dat de allerbeste (western) hengst van de hele wereld in het bezit is van een Nederlander
.
Nicole1995 schreef:Tytje schreef:Ja! Hij loopt er niet kreupel op. Zijn kogel is een klein beetje dikker. Ik smeer er groene klei op, doet wonderen. Zondag heb ik wedstrijd, ik heb alleen niet heel veel gereden. Ik vind het niet fijn om met dit weer te rijden, ik word echt misselijk van mijn tintelende vingers.
Ik hoop dat ik er zondag niet als een raket vandoor schiet.
Dat word ook wel leem genoemd toch?Heb het vroeger ook wel gebruikt bij een verzorgpony.Ik vind er ook niet veel aan met die erge kou te rijden.Mag van mij wel weer lekker lente weertje worden.Las net dat het vanaf dinsdag minder koud word.Eindelijk.

winnitou schreef:Die uitzending was van de week al geweest hoor
meelen schreef:winnitou schreef:Die uitzending was van de week al geweest hoor
Daarom schrijf ik ook..... voor de mensen die NIET gekeken hebben.