Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Nee, dat was wel een beetje jammer. Hans Peter had een een mooi goud hoedje op en Imke helemaal niksLIQUITA schreef:Heej Imke en Hans Peter Minderhoud hebben onze rijjasjes aan (die wij aan hadden met de kur op muziek, alleen dan in het goud).
ook zulke pruiken?
. winnitou schreef:Ik wens je heel veel succes en duim voor je dat het snel verloopt.Ga zo afsluiten, morgen weer bijtijds op. Moet weer mijn moedertaken weer opnemen, Floris gaat om 6.00 uur de deur uit.
en morgen weer naar Fysiotherapie, ga het weer eens met de vervoerstaxi proberen, zal een boek in mijn tas doen. ben benieuwd of het nu goed verloopt.

winnitou schreef:Ga zo afsluiten, morgen weer bijtijds op. Moet weer mijn moedertaken weer opnemen, Floris gaat om 6.00 uur de deur uit.
en morgen weer naar Fysiotherapie, ga het weer eens met de vervoerstaxi proberen, zal een boek in mijn tas doen. ben benieuwd of het nu goed verloopt.

ik ben er weer !
en ik weet dat als ik dan naar stal ga en even lekker uitmesten en Xandra poetsen, dan knap ik weer helemaal op. En zie hier, weer fris, vrolijk en wakker
. Moest vanavond ook naar de manege. Liquita heeft een rare open plek in haar kootholte, en daardoor (denk ik) een dik pijnlijk been. Maar even aan kijken, ander de dierenarts maar raadplegen. 

LIQUITA schreef:Nee hoor, ik ben nog wakker. Moest vanavond ook naar de manege. Liquita heeft een rare open plek in haar kootholte, en daardoor (denk ik) een dik pijnlijk been. Maar even aan kijken, ander de dierenarts maar raadplegen.
. Dus ik zeg WELTERUSTEN allemaal, en tot babbels! meelen schreef:Nee inderdaad, ik ondekte het gisterenLIQUITA schreef:Nee hoor, ik ben nog wakker. Moest vanavond ook naar de manege. Liquita heeft een rare open plek in haar kootholte, en daardoor (denk ik) een dik pijnlijk been. Maar even aan kijken, ander de dierenarts maar raadplegen.
En je hebt geen idee natuurlijk hoe ze daar aan komt?!

meelen schreef:Waar is iedereen?
LIQUITA schreef:Nee hoor, ik ben nog wakker. Moest vanavond ook naar de manege. Liquita heeft een rare open plek in haar kootholte, en daardoor (denk ik) een dik pijnlijk been. Maar even aan kijken, ander de dierenarts maar raadplegen.

winnitou schreef:@Meelen:en het is weer droog buiten.....................................

winnitou schreef:meelen schreef:Waar is iedereen?
Ik lag al lekker op bed, eindelijk er eens vroeg in, werd ik om kwart voor drie wakker met het gevoel dat het al weer ochtend was, ik balen, maar toch weer in slaap gevallen tot Floris zijn wekker vroeg ging. Om 6.15 werd Rowan wakker en is bij mij in bed gekropen om lekker te knuffelen (omdat mama die allemaal gemist heeft toen in het ziekenhuis en in oostergouw lag, lief he).
Uiteindelijk kwamen we om 7.30 uur pas uit bed.