Net een super lekker stapritje met knollie gemaakt! Ze was echt superbraaf en keek voor de verandering nergens naar. Beetje jammer dat eenmaal terug op de Oostveense er een vrachtwagentje met noodvaart voorbij kwam stieren waardoor we even kennis hebben gemaakt met het hek Maar goed, reactie was nog steeds minimaal
Straks lekker filmpje kijken met een vriendin. Heb vanmiddag de dvdspeler alvast uitgetest, want de vorige keer was hij met een kopietje niet te genieten Maar met het origineel van Black Beauty erin draaide hij als een zonnetje Heb mn crosstrainer ervoor geparkeerd en lekker een half uur staan trappen *I feeeeel good*
Heb net m'n haartjes geverft. Ik wilde m'n oude haarkleur weer terug, m'n haar was namelijk verkleurd afgeklopen zomer naar lichtblond, en kreeg m'n peper&zout kleur terug. Vond het een saaie kleur dus besloot om m'n haar wat donkerder te verven zodat m'n uitgroei niet opviel. Ik naar de winkel, verteld dat ik geen bruin wilde, maar ook niet meer het blonde wat ik had. Heb ik een Kamille verf meegekregen, en het is echt donker nu! M'n haar lijkt nu wel dikker, maar het is nu toch wel bruin.. Hoop dat de kleur wat lichter wordt komende dagen en dat ik toch gewoon donkerblond blijf.