Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:Dus ik moet vanavond een grote bek hebben, doen alsof ik schijt aan alles heb, en ondertussen toch doen voorkomen alsof ik bescherming nodig heb?

)
...niet bij mij zijn.Ben altijd weg of onderweg...bovendien heb ik al vriendje

Schimmelig schreef:Lavandula schreef:Dus ik moet vanavond een grote bek hebben, doen alsof ik schijt aan alles heb, en ondertussen toch doen voorkomen alsof ik bescherming nodig heb?
Date tips voor Lav & co
Doe nonchelant ongeinteresseerd, maak af en toe een grapje, bestel GEEN bier, maak oogcontact, heb het niet over; paarden, ex vriendjes (of de hoeveelheden daarvan), problemen etc. Af en toe een ''ongemakkelijke stilte'' is niet erg.
Maak eens een complimentje (zijn kleding, ogen, ''slimheid'')
Wees gevat (heb je woordje klaar). Ga er niet vanuit dat hij de rekening betaald en biedt ten alle tijden aan deze te splitten (don't take no for an awnser).
Plan je date het liefst in een leuke 'iets te drukke' tent (l'opera, three sisters, etc). Vind je hem echt heel leuk maak eens 'lichaamscontact' (raak zijn arm, been, kin aan wederom op een nonchalante manier)
Verleiden one on one door Schimm
Nou ja, ik bestel geen bier, praat niet over paarden of ex vriendjes of problemen dus iets doe ik tenminste nog goed, pfff, opluchting
Schimmelig schreef:Bwaaah. Slechte dates zijn dat. Weinig mogelijkheid om 'contact' te maken (naja 1 vorm van contact kan ik WEL bedenken) FOEI LAV
Ga na, of voor de bios iig iets drinken met hem!

Joki schreef:Ik ga maar eens aantekeningen maken schim

Lavandula schreef:haha waar heb jij je man dan opgescharreld?

msn chat? dat zou nou nooit in me opkomen haha Joki schreef:Hmm ik ben de laatste tijd sowieso te bot voor ontmoetingen, eerst daar maar eens een cursus tegen doen

scooby schreef:MSN chat bestaat vlgens mij niet eens meer

Schimmelig schreef:Joki schreef:Hmm ik ben de laatste tijd sowieso te bot voor ontmoetingen, eerst daar maar eens een cursus tegen doen
Ben je mal. Je moet de mannen tegenkomen die kicken op een botte vrouw
Beetje aan jezelf werken. Jij bent gek
Komt vanzelf wel om de hoek kijken!