Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Hier alvast een fototje van mij en Dunja.
Deze is niet zo heel goed gelukt jammer genoeg.
& ik sta er dom op![]()
Morgen of over morgen krijgik het cdtje
met 130 foto's![]()
http://i171.photobucket.com/albums/u298 ... 1175446607
) maar hij is wel leuk
fallenangel3 schreef:Hoe gaat die zitcompetitie precies in zijn werk dan.. want je moet het met zijn vieren tegelijk doen??
Melanieetjuh schreef:en nu..??
[/quote]Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:Hoe gaat die zitcompetitie precies in zijn werk dan.. want je moet het met zijn vieren tegelijk doen??
Al sla je me dood...![]()
ik weet alleen dan dat we naar heemskerk moeten..
niet wat er gebeurd als je het gehaald hebt
.. haha.. want daar ga ik toch niet vanuit

Kan k dan wel gebruiken met Astor. 

Elja schreef:Nou dat is voor mij alleen maar beter met die springwedstrijd.
Dan vallen er vier/vijf mensen ofzo uit!Kan k dan wel gebruiken met Astor.
Sorry niet banketstaaf bedoeld hoor!

fallenangel3 schreef:Ik bedoel eigenlijk die proefjes zelfniet wat er gebeurd als je het gehaald hebt

Melanieetjuh schreef:Elja schreef:Nou dat is voor mij alleen maar beter met die springwedstrijd.
Dan vallen er vier/vijf mensen ofzo uit!Kan k dan wel gebruiken met Astor.
Sorry niet banketstaaf bedoeld hoor!
nee, ik snap je
Vind het zelf ook leuk voor je
Nou, aan mij had je geen concurent..maar wel aan Maaike,.laura enz
Elja schreef:fallenangel3 schreef:Ik bedoel eigenlijk die proefjes zelfniet wat er gebeurd als je het gehaald hebt
Ooh nou je moet gewoon in een rijtje rijden en een paar figuren in arbeidsdraf, verlichte zit en doorzitten. Ook moet je in galop en zonder beugels. Niets moeilyks aan.

[/quote]

Elja schreef:Hahah jaa. kyk hij springt absoluut god en k kan het ook wel, maar buiten kan hij zo achterlijk doen.
Doeiii
fallenangel3 schreef:Gelukkig heb je nog twee maanden om er over na te denken..
IK BEN TROUWENS JARIG OP 3 JUNI!!! DAN BEN IK EINDELIJK GEEN TIENER MEER
) als ik me dan in ga schrijven kan ik dan ook gewoon één naam opgeven? hoe doen jullie dat?
fallenangel3 schreef:poedersuiker.. als ik mee wil doen aan zitcompetitie heb ik dan zo een stempel nodig in mijn ruiterpaspoort... waar moet ik die vandaan halen (dat sticker dingetje heb ik wel gewoon, die je via de post krijgt..)
En als ik me weer in ga schrijven voor gewone wedstrijden dan wil ik eigenlijk alleen op Rox, niet op een ander (erg he..) als ik me dan in ga schrijven kan ik dan ook gewoon één naam opgeven? hoe doen jullie dat?
sorry voor de domme vragen.. heb gewoon al 4 jaar geen wedstrijd meer gereden of zo