Astor schreef:Az heeft nu een mooi zwart hoofdstel. Met lak neusriem en bling frontriem.
En der stang en trens hoofdstel is zwart met wit onderlegd!
Zag ze op FB, erg mooi!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en ze is ook errrrrrug vies! Maar nu met haar been kan ik haar niet wassen en ik wil haar wassen als het ietssss warmer is...
)
. Zo'n dunne maakt vaak een groot paardenhoofd lomp vind ik
.
. Als ik wat leuks zie ofzo reageer ik even
.
.Astor schreef:Vind een bredere neusriem ook mooier. Ook bij Aiko, ze heeft al en smal en iel koppie en door die neusriem wordt dat versterkt.
Denk dat haar koppie er mooier uit komt met een bredere neusriem.
Ze heeft een heel fijn hoofdje (iel en smal valt mee) en denk juist dat als ik een brede neusriem erop doe dat dat het fijne van haar af haalt zeg maar.
Maar kan het altijd proberen! Misschien vind ik 't wel mooi..
Manon_S schreef:Brede neusriem vind ik altijd mooi. Zo'n dunne maakt vaak een groot paardenhoofd lomp vind ik
.
.Melanie_B schreef:Astor schreef:Vind een bredere neusriem ook mooier. Ook bij Aiko, ze heeft al en smal en iel koppie en door die neusriem wordt dat versterkt.
Ik denk het juist niet..Ze heeft een heel fijn hoofdje (iel en smal valt mee) en denk juist dat als ik een brede neusriem erop doe dat dat het fijne van haar af haalt zeg maar.
Manon_S schreef:Heey Jane,
Ooh ik kom hier soms ook maar gewoon langs hoppen hoor. Heb niet altijd even veel tijd om actief te zijn zoals de meesten hier. Als ik wat leuks zie ofzo reageer ik even
.
@ Iris: Ik heb het nog niet eerder gezegd maar wat een knapperd heb je zeg. Je hebt wel een beetje dezelfde smaak als ik qua paarden haha ik vond Valentino ook altijd zo gaaf.
En dat van die steentjes in de frontriem: Doe er doorzichtige nagellak overheen. Dit wordt dan hard en dan blijven de steentjes op hun plek. Dit heb ik ook gedaan bij mijn nieuwe slippertjes.
@ Meliss: Hoe gaan jij en Az? Rijd je nog actief wedstrijden enzo?
Jane_ schreef:Ohw gelukkig maar! Zag dat je een nieuwe pony krijgt? Wat fijn!
En Iris, zag je laatst heel kort, maar thanks voor het dekje! Ik vind jammer dat ik jullie echt nooit meer zie.. Heb alleen nog goed contact met Resy!
Melanie_B schreef:Astor schreef:Vind een bredere neusriem ook mooier. Ook bij Aiko, ze heeft al en smal en iel koppie en door die neusriem wordt dat versterkt.
Ik denk het juist niet..Ze heeft een heel fijn hoofdje (iel en smal valt mee) en denk juist dat als ik een brede neusriem erop doe dat dat het fijne van haar af haalt zeg maar.
....
.
. Manon_S schreef:@ Iris: Ik heb al heeeeeeel lang niks meer met paarden gedaan. Ik zag ze hooguit alleen vanaf de auto als ik ergens heen ging haha. Maar over 2 weekjes komt als het goed is mijn nieuwe aanwinst naar Zwolle. Ik moet alleen nog ergens even een trailer zien te regelen....
Dus dat is nog even uitzoeken en dan over 2 weekjes ben ik weer back in de paarden maar niet qua rijden....
Ik heb daar gewoon niet zoveel plezier meer in. Eens in de zoveel tijd heel leuk hoor nog om te doen maar niet dat ik 3 keer in de week ofzo wil gaan rijden.
Vandaar dat ik ook steeds terugval op de minipaarden. Dat is gewoon meer mijn ding geworden haha.
En ik weet niet, jouw keuze qua paarden is wel mijn smaak. Qua bouw en uitstraling, en hun koppie enzo.