Ik weet nog niet. wat ik ga doen vandaag..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben kapot.
.
.
.
.
. 
.
.
?Manon_S schreef:Vanaf Almere Haven is fietsen zeker bikkel! Ik woon dan in Almere Stad Parkwijk en doe er met dit weer etc ook rond de 25 minuten over.
Jaa okee... dan fiets ik niet zo snel want me conditie is echt om van te lachen.
Dus denk in het voorjaar wanneer de wegen er wat beter bij liggen en me conditie beter is dat ik het met kwartier 20 minuten kan fietsen.
Jaa stiefzusje was jarig toch? Gefeliciteerd nog!
Enne wanneer gaan we foto's maken?
Is er binnenkort een dagje dat je vroeg vrij bent?
Romana01 schreef:Manon_S schreef:Vanaf Almere Haven is fietsen zeker bikkel! Ik woon dan in Almere Stad Parkwijk en doe er met dit weer etc ook rond de 25 minuten over.
Jaa okee... dan fiets ik niet zo snel want me conditie is echt om van te lachen.
Dus denk in het voorjaar wanneer de wegen er wat beter bij liggen en me conditie beter is dat ik het met kwartier 20 minuten kan fietsen.
Jaa stiefzusje was jarig toch? Gefeliciteerd nog!
Enne wanneer gaan we foto's maken?
Is er binnenkort een dagje dat je vroeg vrij bent?
Waar woon je dan precies?? Volgens mij heel dichtbij mij
.
ik kan dat echt niet...
Moet je maar even een mailtje sturen met de foto's en info die je in je profiel wilt hebben naar melissa_bouwman@hotmail.com Astor schreef:Denk dat het wel lastig wordt actie foto's omdat ze van die snelle pasjes maakt maar ik kan het proberen.
En anders hou ik de longe vast en dan mag jij lekker schieten hahaMaar de bushalte in de buurt heet: Bolderweg
.
.
.