esiebessie schreef:Pfoeee nou ben ik echt moe.
Wat heb je allemaal gehad ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, een shirt met het Friese volkslied erop
en in totaal 70 euro.
, Stond je vriendin nog om 9 uur naast je bed ?
Maar m'n broertje kwam me al om half 8 wakker maken.
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:avondddd!
Nadiennnn het ging goeddd! Al veel meer ontspanning bij mij en netjes zitten. Mag wel nog meer op de kont zodat hij niet zo lang word. Aan het einde ook een dipje, dat was wel jammer maar hij had geen zin meer om aan elkaar te lopen
. Maar ik zag wel al verbetering door jou les
Super!!
En hoe ging het met je hand?
Astor schreef:Goede morgen!
Noortje, Mijn les ging gewoon echt niet fijn... Az liep onwijs te kútten wat ik niet goed op kon lossen.
Had het gevoel alsof ik alles fout deed en niks goed deed. Maar mijn intructrice zei dat er ook goede stukjes tussen zaten.
Maar volgende keer beter! En hopelijk kan ik dan lekker in de buitenbak rijden en mijn proefjes oefenen etc.
Rot is dt he als met je zo'n gevoel van je paard afgaat, maarAstor schreef:Ik wil mijn ruiterbewijs graag gaan halen. Wie heeft zin om met mij een weekend weg te gaan om die te halen?
. Maar vrij veel heb je er niet aan hoor, sommige
Astor schreef:Ja dat is wel waar! Maar klinkt toch goed als je kan zeggen dat je ook je ruiterbewijs hebt
, dan kon je
Kirsten_S schreef:claudiaaB schreef:Is er iemand hier op zoek naar een super lieve verzorgpony?
Hee clau, ik dacht al dat iemand anders nu jou verzorgpony's deed maar
je bent er dus mee gestopt? Maar ik zag dat je al wat nieuws had gevonde,
die staat bij de stadsweide toch?
Die van de stadsweide inderdaad