Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_bonsai_L schreef:ja ik wou eers ook steeds een blackberry, maar loop nu weer te twijfelen.. weet eigenlijk niet waarom xD
en dan neem je een bold?
_Linn_ schreef:L_bonsai_L schreef:ja ik wou eers ook steeds een blackberry, maar loop nu weer te twijfelen.. weet eigenlijk niet waarom xD
en dan neem je een bold?
ja ik wil het liefst wel een bold ja, die vind ik toch wel het mooist en dan een witte. Helaas zijn alleen de abbo prijzen vrij hoog....maarja ik ga gewoon zo in juni ff langs een winkel kijken wat me mogelijkheden zijn
Citaat:ik denk dat ik als ik een bb neem ook de bold neem, maar dan wel een zwarte.
ik heb nu een abbo van 27,50 geloof ik, volgens mij zijn er wel abbo's rond de zelfde prijs.
Britt_Sisi schreef:nee er valt echt niets te vinden..
niets wat in de buurt komt, ik zital n half uur te zoeken op google, wikepedia en ecc
_Linn_ schreef:Zo zometeen eventjes naar school en dan weer met de trein naar huis, lekker me boek uitlezen!!
Lucy hoe ver ben jij nu met lezen?
_Linn_ schreef:Citaat:ik denk dat ik als ik een bb neem ook de bold neem, maar dan wel een zwarte.
ik heb nu een abbo van 27,50 geloof ik, volgens mij zijn er wel abbo's rond de zelfde prijs.
Wat ik tot nu toe vind is minimaal zo rond 30 euro volgens mij...maarja ik kan nu wel minder sms en bellen nemen want dan kan je ook pingen en ik sms toch het meest met mensen die ook een bb hebben....
L_bonsai_L schreef:http://www.vodafone.nl/shop/aanbiedinge ... ku51590107
je kan gewoon zelf een abbo samenstellen
ja zag idd dat er een nieuw deel was