Dat zijn juist de grootste risicobronnen. Mijns inziens moet je dierenartsen, hoefsmeden en instructie zoveel mogelijk mijden om je bedrijf te beschermen.
Ik vind dat als mensen niet mogen komen, ook de instructie niet mag komen. Dat is dan even jammer. Bij jullie is het zeker belangrijk lies, je wilt niet dat ze gaan werpen.. Ik vind het fijn dat het zo serieus wordt genomen!
Noesie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-12 09:01
instructie mag ook nietmeer inmidddels
alleen mensen die bij ons op stal staan mogen les geven, verder niemand...
mm, angelique vertelde vanmorgen dat een kennis contact heeft gehad met de knhs over een gerucht dat er in boskoop een uitbraak zou zijn, dat werd bevestigd door de knhs... dus waarom dan nu deze mededeling?!?
Ik heb net even gezocht op Boskoop en kwam het gerucht inderdaad tegen hier op bokt. Inmiddels is de uitslag van dat onderzoek bekend en het gaat niet om Rhino.
Zag net weer op bokt mogelijk geval rhino vlakbij rotterdam. Als het zo is dan komt het wel erg dichtbij. Weet iemand er mee over? Zou door delta bevestigd zijn dat er monsters af zijn genomen.
Zelf heb ik wel goed nieuws. Twee weken geleddn heb ik mij ingeschreven voor de auditierfilming van het boek Spijt. Zou dit weekend de uitslag krijgen of ik auditie mag komen doen! En ja hoor, zondG 25 maart mag ik auditie komen doen!!!!!!!:D ik heb er zoveel zin in!!!!