Uit de wind was het inderdaad heerlijk! Gisterochtend eerst met clubje van stal naar buiten geweest, had Stiek weer meegenomen. Die geniet echt zo van het buitenrijden! Was nu de tweede keer en hij liep weer helemaal stoer voorop! Ook een stuk door de Bernisse gegaan dit keer, en hij vond het echt prachtig! Op het enige goede zandpad wat er nog lag in de Bernisse dacht Stiek ook ff dit loopt lekker ging ie gewoon echt uitgestrekte draf doen. Dan zit er ineens nog een hoop beweging in die oude sok
. Ik rij telkens tussen 2 en 5 meter voor de groep, de andere beginnen al te twijfelen of hun paarden niet gewoon lui zijn
. Met Shaggy loop ik ook altijd voorop, die heeft ook altijd aardig tempo. Al denk ik dat Stiek nog wel harder gaat, maar die maakt met zn 1.84 ook wel enorme passen!

Shaggy heb ik zaterdag mee gelest, die pakt het ook steeds beter op! Wie weet durf ik april wel weer een keer wedstrijd te starten. Wilde eigenlijk eind maart maar in april mag ik lichtrijden in het L2
. Proeven gaan weer allemaal veranderen dus ben benieuwd..... Overstap naar het M1 schijnt ook makkelijker te worden, dus wie weet ga ik dat ook nog is sneller bereiken
. En dan gewoon door naar het Z
.