Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:12

Ja SGW bedoel ik! Dat wil hij gaan doen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 14:19

Dat is zoooo leuk! Ik heb dat toen nog in Voorhout gedaan met Shaggy. Is een leuk terrein voor beginners. Hier een impressie: https://www.youtube.com/v/V9h-lpl9heE. De foto's in mijn oude topic doen het niet meer maar youtube filmpje wel :').

Maar dacht dat ie niet meer mocht springen? Of alleen niet meer op hoog niveau?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 18:46

Leuk Es!
Querubi mag niet hoger dan een meter springen. Hij wordt altijd heel enthousiast als er hindernissen zijn springen vind hij echt zooooo leuk!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:55

Ik ga aan de slag bij Forix, een bedrijf waar verschillende grote dierenwinkels onder vallen, in store dierenartsen en ze doen veel activiteiten. De Hano valt daar bijvoorbeeld onder, om een beeld te geven.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:25

En... Wat ga je daar doen?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:34

Webshop, content, landingspagina's en misschien een beetje e-mailmarketing :)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:40

Klinkt creatief!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:03

Gefeliciteerd Sas! En waar staat dat bedrijf dan? Beetje dichtbij huis????

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:18

Ja best wel, in Noordwijk ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:29

Zo, beter!!!!
Wanneer begin je daar?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 18:03

Leuk sas! Ook een doelgroep/product waar je wat meer mee hebt ;).

Owww dan is bb en b nog mogelijk voor hem! B springen is een meter en in de cross staan de hindernissen vaak lager maar wel technischer zeg maar..... Zou met shaggy ook wel meer willen springen en sgw willen doen maar dat is lastig zonder eigen vervoer :P.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:23

Lekker Sas! Leuk weer nieuwe uitdaging en dat in een richting die bij jou past! Succes daar!

Leuk met Querubi SGW rijden, het moet wel veilig blijven, maar voor de afwisseling leuk om te doen!

Vandaag Mazzel weer aan werk gezet. Het was heerlijk weer voor rondje duin. Wil binnenkort toch wel weer keertje strand meepakken. Zijn conditie in galop is nog niet zo goed, maar in stap en draf houdt hij het lang genoeg vol.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 09:29

Ik heb van het weekend een keer tegen andere oortjes aan gekeken buiten :D. Voor het eerst Stiek mee naar buiten genomen! Was wel ff spannend maar hij gaf me al gelijk zoveel vertrouwen. Reageerde gewoon goed op de hulpen (vooral belangrijk: op een ophouding). In het begin liep ie wel in een piaff stap maar gewoon meer vrolijk dan dat ie echt rillerig was. 1x vond ie het echt ff te spannend en toen liet ie Natas als eerste passeren en kleefde die er maar snel aanvast. Maar verder echt super braaf geweest! Zelfs een heel stuk kunnen draven en hij liep echt lekker voorwaarts en super ontspannen. Laatste stuk stappen kon die ook weer gewoon zn passen af maken :P.
Afbeelding

Zondag met Shaggy naar buiten geweest, dat was echt bijna wegwaaien :').

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:31

Lekker ook met Stiek naar buiten! Fijn dat hij het zo netjes deed!

Zondag was inderdaad wegwaaien. Met Mazzel stukje buiten gestapt. Toen maar bedacht dat ik het niet heel lekker vond en nog even in de bak gehobbeld.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 23:26

Ja, wij hebben de wind ook niet gemist gisteren. Even door de duinen gewandeld :=

Ik ga per 1 mei beginnen bij m'n nieuwe baan. Helaas heb ik nogal een lange opzegtermijn....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 08:12

En je baas laat je niet eens eerder gaan :?. Snap dat je ff nodig hebt om nieuwe medewerker te zoeken (al zijn die tegenwoordig ook redelijk snel te krijgen). Maar iemand laten zitten terwijl die toch niet echt meer gemotiveerd is is voor beide denk niet echt handig :=.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:59

Mensen genoeg die willen werken, alleen geen werk hebben. Balen van die lange opzegtermijn. Ik snap wel dat je baas vervanging nodig heeft. Maar als je daar idd zit omdat het moet, motiveert het ook niet om je best te doen. Als ze je ontslaan ben je alleen maar blij :o

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 20:31

Ik wil het natuurlijk wel gewoon netjes afsluiten, het zit niet in me om de kantjes eraf te lopen. Uiteraard vind ik het wel jammer dat ik niet eerder weg kan. Er is nog geen vervanging. Daarnaast is een van mijn directe collega's ook onlangs weggegaan en heeft een andere collega pas een ongeluk gehad waardoor ze niet aanwezig is. Wat dat betreft is mijn positie nu niet zo gunstig ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 19:10

Dat is allemaal wel heel vervelend inderdaad.... Ik zou inderdaad ook wel gewoon m'n werk blijven doen inderdaad. Maar een eventueel stapje extra zou ik niet zo geneigd toe zijn....

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:26

Klinkt idd niet fijn! Ach, het aftellen kan beginnen!
Vandaag lekker gewandeld, totaal zo rond de twaalf kilometer en weer foto's en filmpjes van de ruiters gemaakt!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:49

Snap van de werkgever wel dat ze je niet zo 123 laten gaan als er zo'n tekort is. Gelukkig gaat tijd snel!

Es weer lekker met Stiek op pad? Leuk hoor! Gaan jullie nooit eens samen rijden?

Wen nog wezen mennen? Was er heerlijk weer voor!

De pony heeft vandaag weer hard gewerkt, eerst uurtje buiten met de baas en daarna nog 30 minuten serieus ah werk. Heb leuke filmpjes maar die krijg ik niet op de site. Wel wat foto's die Gijs heeft gemaakt.

Instappen
Afbeelding

En 'serieus' aan het werk vraag me niet welke oefeningen we aan het doen waren :=
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:19

Dat is minder voor je werkgever, Sas. Dan is op zich wel logisch dat je niet eerder weg kan. Dan maar je werk doen en nog even volhouden.

Lekker, Milou, zo'n stuk wandelen, het was er echt super weer voor!

Leuke foto's Antoinette! Jullie pony moet hard werken voor zijn eten!

Ik heb niet gemend, eigenaresse is op vakantie en met rijden vond ik de wind ook nogal frisjes. Mazzel had weer dagje dat hij vooral aan struikelen was. Dus maar kort rondje gedaan, wilde eigenlijk richting duin. Maar helaas gezondheid en veiligheid gaan voor.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:30

Haha ja dat moet hij zeker maar hij heeft een topconditie dus kan het makkelijk.
Balen dat Mazzel weer aan het struikelen is. Hopen dat de eigenaresse nu eindelijk de dierenarts eens laat komen! Wat is jou professionele mening Wendy?

Milou was heerlijk hè vandaag! Ben benieuwd naar de foto's!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:05

Er staan al wat foto's en filmpjes op Facebook :D! Alleen niet mijn eigen Facebook..... Wel van andere ruiters...

En ja, het was echt lekker! Heb op paar plaatsen uit de wind in de zon staan wachten, was heerlijk!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 08:27

Uit de wind was het inderdaad heerlijk! Gisterochtend eerst met clubje van stal naar buiten geweest, had Stiek weer meegenomen. Die geniet echt zo van het buitenrijden! Was nu de tweede keer en hij liep weer helemaal stoer voorop! Ook een stuk door de Bernisse gegaan dit keer, en hij vond het echt prachtig! Op het enige goede zandpad wat er nog lag in de Bernisse dacht Stiek ook ff dit loopt lekker ging ie gewoon echt uitgestrekte draf doen. Dan zit er ineens nog een hoop beweging in die oude sok :P. Ik rij telkens tussen 2 en 5 meter voor de groep, de andere beginnen al te twijfelen of hun paarden niet gewoon lui zijn :=. Met Shaggy loop ik ook altijd voorop, die heeft ook altijd aardig tempo. Al denk ik dat Stiek nog wel harder gaat, maar die maakt met zn 1.84 ook wel enorme passen!
Afbeelding
Afbeelding

Shaggy heb ik zaterdag mee gelest, die pakt het ook steeds beter op! Wie weet durf ik april wel weer een keer wedstrijd te starten. Wilde eigenlijk eind maart maar in april mag ik lichtrijden in het L2 :=. Proeven gaan weer allemaal veranderen dus ben benieuwd..... Overstap naar het M1 schijnt ook makkelijker te worden, dus wie weet ga ik dat ook nog is sneller bereiken :'). En dan gewoon door naar het Z :+.