Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
. Voor het eerst Stiek mee naar buiten genomen! Was wel ff spannend maar hij gaf me al gelijk zoveel vertrouwen. Reageerde gewoon goed op de hulpen (vooral belangrijk: op een ophouding). In het begin liep ie wel in een piaff stap maar gewoon meer vrolijk dan dat ie echt rillerig was. 1x vond ie het echt ff te spannend en toen liet ie Natas als eerste passeren en kleefde die er maar snel aanvast. Maar verder echt super braaf geweest! Zelfs een heel stuk kunnen draven en hij liep echt lekker voorwaarts en super ontspannen. Laatste stuk stappen kon die ook weer gewoon zn passen af maken
.
. 
. Snap dat je ff nodig hebt om nieuwe medewerker te zoeken (al zijn die tegenwoordig ook redelijk snel te krijgen). Maar iemand laten zitten terwijl die toch niet echt meer gemotiveerd is is voor beide denk niet echt handig
.

. Ik rij telkens tussen 2 en 5 meter voor de groep, de andere beginnen al te twijfelen of hun paarden niet gewoon lui zijn
. Met Shaggy loop ik ook altijd voorop, die heeft ook altijd aardig tempo. Al denk ik dat Stiek nog wel harder gaat, maar die maakt met zn 1.84 ook wel enorme passen!

. Proeven gaan weer allemaal veranderen dus ben benieuwd..... Overstap naar het M1 schijnt ook makkelijker te worden, dus wie weet ga ik dat ook nog is sneller bereiken
. En dan gewoon door naar het Z
.