Dalijk even de da bellen voor overleg.
Hihi yade die zich achter je wilt verschuilen als ze iets eng vindt.
Peeps gaat dan heel dicht tegen je aanlopen en als je erop zit of stilstaan of bokken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hihihi 

hihihi..
hahaha

horsii schreef:Succesin het ziekenhuis en vanavond met je examen.
Ja klopt, wortelen krijgt ze ook zoiezo niet meer.
Ga dalijk kijken hoe het is en weer tempraturen, maar die is tot nu toe altijd goed.
Eerst nog een sollicitatie gesprek om 11 uur.
)
AnitaJoeri schreef:Guten morgen.
Komt allemaal goed hoor met de schrikkerige paarden.Oefenen en tijd.
Kijk maar naar Joepi, die is altijd echt moeilijk geweest, die rende ook nog weg.
Heb een keer het halve Delftse Hout gedaan in 3 minuten geloof ik haha.
Nu doet hij dat helemaal niet meer.
Peep hoeft geen zand of aarde te eten, maar het toch wel binnenkrijgen met het hooi of kuil.
Soms maaien ze het dicht bij de grond af en komt het in het kuil/ hooi te zitten.
Maar dierenarts zal het wel gaan overleggen met anderen neem ik aan.
Nou mijn etentje was reuze gezellie gisteren.
Ga nu ff de honden uitlaten en dan Joepi in mijn rijbak rijden, zal hem wel tegenvallen, hij gaat liever naar het bos.
horsii schreef:Dat zou idnerdaad kunnen.
Ik schud het kuil altijd al goed los en uit, zodat je eventuele aarde kluiten ziet.
Maar zou wel kunnen.
Wandelse en rijdse.
lirote schreef:AnitaJoeri schreef:Guten morgen.
Komt allemaal goed hoor met de schrikkerige paarden.Oefenen en tijd.
Kijk maar naar Joepi, die is altijd echt moeilijk geweest, die rende ook nog weg.
Heb een keer het halve Delftse Hout gedaan in 3 minuten geloof ik haha.
Nu doet hij dat helemaal niet meer.
Peep hoeft geen zand of aarde te eten, maar het toch wel binnenkrijgen met het hooi of kuil.
Soms maaien ze het dicht bij de grond af en komt het in het kuil/ hooi te zitten.
Maar dierenarts zal het wel gaan overleggen met anderen neem ik aan.
Nou mijn etentje was reuze gezellie gisteren.
Ga nu ff de honden uitlaten en dan Joepi in mijn rijbak rijden, zal hem wel tegenvallen, hij gaat liever naar het bos.
haha ben je schipluiden in 2 min vergeten in anderhalve min met een vliegendeken achter je aan
zo paar dagen vrij hopen dat het een beetje droog blijft
kan ik het strand weer eens gaan bekijken
vaavond ga ik ff een pagina of 15vlezen op bokt

dus hij is al bijna even zwaar als de zwarte AnitaJoeri schreef:Nee die was ik niet vergeten,maar toen ios die echt op hol geslagen omdat de singels los waren gegaan en de metalen stukken elke keer tegen zijn spronggewrichten aantikten hihi.,
Was eigenlijk wel angstaanjagend,denk dat ik wel de snelste ben geweest met die ronde in alle jaren.
lijkt me dood eng!!