Pebbs schreef:Ik ga dat echt niet kijken hoorNet zoals films met geesten kan ik ook niet tegen
Nee ik eigenlijk ook niet, maar het blijft toch mooi om te kijken hoever je kan
gaan voordat je niet meer durft te slapen haha
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb er soms gewoon nog een week last van hoor
dus kan zulke dingen beter gewoon niet kijken
Kirsten_S schreef:Ohjeej ohjeejjjjj!!! 5 over 11 vanavondd komt de engste thriller everrrr
die ik gezien hebb! omggg die is echtt gruwelijk enngggg!!
!
http://www.tvgids.nl/programma/10114754/Penny_Dreadful/

Anders ga ik geen foto's gebruiken, of oude foto's gebruiken!Astor schreef:ATTENTIE VOOR DE OPENING
De volgende dingen moeten naar mij verstuurd worden voor de nieuwe opening:
Naam:
Leeftijd:
Opleiding:
Eigen paard/bijrijdpaard:
Lievelingspaard van de manege:
Twee foto's van jou en een paard. Het liefst zowieso 1 poseer foto en de andere foto maakt niet uit.
Diegene die al wat ingeleverd hebben zijn:
Anna: alleen de foto's ontbreken nog.
Kirsten S:
Noortje: alleen de foto's ontbreken nog.
Sabine: alleen de foto's ontbreken nog.
Lisette: alleen de foto's ontbreken nog.
Nadine: alleen de foto's ontbreken nog.
Priscilla: alleen de foto's ontbreken nog.
Melanie: alleen de foto's ontbreken nog.
Kirsten D: alleen de foto's ontbreken nog.
Channah: alleen de foto's ontbreken nog.
terorita schreef:en geluid niet te hard, want je hoort aan de muziek dat d´r een vreselijk moment zit aan te komen,
dan knijp je je ogen wat dichter, kussen voor je hoofd
en om een hoekje toch willen kijken want je bent niet nieuwsgierig![]()
en dan naar bed gaan en licht op overloop aan laten
!
. Denk je happy ever after,

Astor schreef:Sabine, Leuke foto van Rocky! Hij heeft normaal toch wel altijd een deken op?
.
.
. Heb ook héle mooie gemaakt van het paard van stalgenootje ..
Sabinee__ schreef:Astor schreef:Sabine, Leuke foto van Rocky! Hij heeft normaal toch wel altijd een deken op?
Hmmm alleen als het koud word. Ze staan nu zo'n .. 3 weken onder de deken nu.
Ongevoerde regendekens althans. De 'echte' dekens gaan pas op als het echt koud word.
Maar op zulke lekkere dagen gaan de dekens gewoon af voor een paar uur, kunnen de dekens en de paarden lekker luchten.
@ Kirsten, ik heb gisteren die foto's gemaakt. Heb ook héle mooie gemaakt van het paard van stalgenootje ..
Zitten er echt een paar tussen waar ik stiekem toch een beetje trots op ben ..
!! Nouu laat zien dann, kan ik meegenieten
!
, maar dan wil ik wel tips !
Astor schreef:Goede avond,
Zoals verwacht ging mijn wedstrijd erg slecht en ben daarom ook 3e dus laatste geworden.
Maar het was verdiend want het ging gewoon niet goed, omdat Ushi weer zoveel last heeft van haar rug.
Het is wel opvallend want ik heb vandaag maar 214 punten gehaald.. En de vorige keren 233, 225 en 224.
Het rijden met Az ging ook niet fijn jammer genoeg... Ze was weer erg druk, heet en fris dus ze had weer flink gebokt.
Heb een paar bokken uit kunnen zitten en ben dus gelukkig blijven zitten. Heb haar daarna even laten uitrazen aan de longe.