Tytje schreef:Stef heeft Valentino nu 2x per week nodig om te oefenen voor kur op muziek in december. Ik vind het super dat de meiden dat gaan doen!
Met wie gaat ze dat doen Tytje?Leuk he dat ze het rijden op Val zo leuk vind.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:Shen, hoe staat het met de verkoop van Maisie?
Nicole1995 schreef:Tytje schreef:Stef heeft Valentino nu 2x per week nodig om te oefenen voor kur op muziek in december. Ik vind het super dat de meiden dat gaan doen!
Met wie gaat ze dat doen Tytje?Leuk he dat ze het rijden op Val zo leuk vind.
Shenavallie schreef:Tytje schreef:Shen, hoe staat het met de verkoop van Maisie?
Op twee serieuze reacties na tot nu toe alleen maar onzin reacties gehad... De twee serieuze reacties bestonden uit 1 iemand die echt is wezen kijken, maar uiteindelijk voor een rijtypischer pony ging. De andere serieuze woont 2 uur hier vandaan en moet een gaatje zien te vinden om langs te komen, omdat dat niet 1,2,3 voor iedereen mogelijk is. De onzin reacties waren zeer uiteenlopend, maar de laatste was echt lachwekkend: 350 Euro, maar dan moest er wel een dekje bij en een zadel en een hoofdstel en een halster en een touw en ik moest "snel teruch sgreifen"...
Tytje schreef:Nicole1995 schreef:Met wie gaat ze dat doen Tytje?Leuk he dat ze het rijden op Val zo leuk vind.
Ik weet niet precies, maar Demi, Lisa, Diana, meisje op Winston, Natasja en Stef. Ik vind dat ze het heel leuk doen! Vind het al leuk om naar het oefenen te kijken.
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Op twee serieuze reacties na tot nu toe alleen maar onzin reacties gehad... De twee serieuze reacties bestonden uit 1 iemand die echt is wezen kijken, maar uiteindelijk voor een rijtypischer pony ging. De andere serieuze woont 2 uur hier vandaan en moet een gaatje zien te vinden om langs te komen, omdat dat niet 1,2,3 voor iedereen mogelijk is. De onzin reacties waren zeer uiteenlopend, maar de laatste was echt lachwekkend: 350 Euro, maar dan moest er wel een dekje bij en een zadel en een hoofdstel en een halster en een touw en ik moest "snel teruch sgreifen"...
Echt belachelijk! Bij ons eerste ponietje werd toen 250 euro geboden! Ik was zwaar beledigd. Uiteindelijk is het draakje bij een zeer goed adres gekomen.
winnitou schreef:ben benieuwd hoe het is gegaan op de avondwedstrijd of ben je nog aan het rijden Xan (weet dat je start tijd wel hier ergens heeft gestaan) Moest Nicole1995 nou ook starten?
winnitou schreef:Rowan heeft gisteren gevoetbald en zijn vader is wel 5 minuten komen kijken (hij moest wel komen om de zwemtas af te geven die hij was vergeten mee te geven)
Heeft verder niet geinformeerd hoe Rowan heeft gespeeld, Rowan gisteren gebeld maar werd niet opgenomen en hij belde terug toen Rowan al lag te slapen. Ik hem gezegd dat het voor Rowan wel leuk is dat hij vraagt hoe het is gegaan, (hij had het druk gehad zei hij en daarom geen tijd gehad) zou vandaag naar Rowan bellen om te vragen maar tot nu toe nog geen telefoon gehad. Snap niet dat iemand zo met zichzelf bezig kan zijn dat ie zijn kind vergeet. Hij weet hoe belangrijk voetbal voor Rowan is. Nu hoop ik dat ik me er drukker over maak dan dat Rowan dat doet. Ik hoor hem er nooit over... Waarschijnlijk weet ie ook niet beter
ATE schreef:winnitou schreef:Rowan heeft gisteren gevoetbald en zijn vader is wel 5 minuten komen kijken (hij moest wel komen om de zwemtas af te geven die hij was vergeten mee te geven)
Heeft verder niet geinformeerd hoe Rowan heeft gespeeld, Rowan gisteren gebeld maar werd niet opgenomen en hij belde terug toen Rowan al lag te slapen. Ik hem gezegd dat het voor Rowan wel leuk is dat hij vraagt hoe het is gegaan, (hij had het druk gehad zei hij en daarom geen tijd gehad) zou vandaag naar Rowan bellen om te vragen maar tot nu toe nog geen telefoon gehad. Snap niet dat iemand zo met zichzelf bezig kan zijn dat ie zijn kind vergeet. Hij weet hoe belangrijk voetbal voor Rowan is. Nu hoop ik dat ik me er drukker over maak dan dat Rowan dat doet. Ik hoor hem er nooit over... Waarschijnlijk weet ie ook niet beter
ja hoe banketstaaf het ook klinkt maar zou me als ik jouw was er maar bij neerleggen dat hij nooit veranderd en wat je al zegt gelukkig weet rowan ook niet beter
ATE schreef:ja win zo zijn mensen wel eens alleen aan eigen denken
deed hij dat wel bij dochter ?? intresse tonen ??
ATE schreef:nou dan weet je al jaren hoe hij in elkaar steekt
dus ik zou me er maar niet meer druk om maken ooit komt hij zichzelf tegen
en jij jij doet het super zo in je uppie

winnitou schreef:hey Xan hoe is het gegaan?
)
xan schreef:Kop op anke, zoals Jo al schrijft, jij doet het super in je uppie.
Laat het jou probleem niet worden meis, Rowan is reuze blij dat hij zo'n enthousiaste moeder heeft, die alles met hem doet.
xan schreef:winnitou schreef:hey Xan hoe is het gegaan?
Leuk dat jullie meeleven![]()
Qua punten niet zo best, maar heb zelf lekkere stukken gereden.
168 en 174.
Maar er liepen daar paarden rond, om te kwijlen zo mooi.
Echt super.
En ik begreep later dat deze jury ook wel streng was.
(zelfs die supergoede paarden haalden geen 200 punten)
Ik heb ook mindere stukken gereden![]()
Zoals een prachtige contra galop, en ik voelde het ook nog, dus teruggenomen, maar
helaas weer aangesprongen in de contra, maar wel kunnen verruimen hè in de contragalop![]()
En ja dan heb je 3x een 2 op je protocol staan![]()
haha haal die punten maar eens in.
Maar er stonden ook 7-ens op en uiteraard wat 5-en en 6en.