Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LesleyLady schreef:Snies: ik zit in St Jean d'Alps, vlakbij Morzine. Mijn vader wist inderdaad niet meer, want voordat ik wegging wist ik dat ook niet haha!
Prima van die les trouwens, ik kijk wel hoe het gaat en wat ik ervan vindt, welke dag komt zij dan?
Nieuwe instructrice? )
.
en daarom ook besloten om zelf op zoek te gaan naar een paard. Ze heeft me daar ook nog bij geholpen. Toen ging ik bij SJ staan en kon ik alleen les krijgen van Eric dus ben ik uiteraard bij hem gaan lessen en dat was natuurlijk ook altijd super. Maar ik hoefde niet te twijfelen over wie ik zou vragen voor lessen.
Leuk! Blijf je nu bij haar lessen of was dit voor een keertje? 

Dientje_Yara schreef:my god het jaar is 8 weken oud en de ene na de andere is uit de running, word allemaal erg spannend in maart voor iedereen...
Vandaag mijn laatste dagje bij paps, heeft die lieverd een auto voor me geregeld vet lieffff.
Maandag nog vrij dus lang weekend voor yaartje
oh op fjordenwereld forum las ik iets over in 2013 geen e achter b rijbewijs meer nodig voor een trailer???