Maar snap wat je bedoeld

Wóów die bui heb ik even goed gehoord toen ik op Roosje zat! Ze was gelukkig braaf, maar het ging wel écht tekeer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
. 

HAhaha dat wil ik zien
! Is kampioenschappennn , dusss iedereen gaat hopelijk heel mooi gekleed hahaha, Nee grapje
Ik weet nog niet of ik mee wil doen want ik ken Roxanne echt niet met springen..Astor schreef:Vind het echt niet eerlijk, hoe ze de lijst in hebben gedeelt.
Want ze weten dat Maaike op dezelfde plaats staat in het klassement als mij.
En nu zit ze op Astor en ik op Roxanne? Want ik had toch begrepen dat Astor te makkelijk zou zijn zeg maar.
En dat het geen uitdaging meer is. En nu met de finale zitten zij en Denise erop.. Heb een beetje het idee dat ze mij het niet gunnen.
Maaike dit is echt niet om jou aan te vallen hoor meis! Echt niet als je dat maar weet!
Want jij kan er ook niks aan doen, maar zo zijn we gewoon ingedeelt. Maar ik vind het voor jou wel hardstikke leuk dat je op As zit!
Maar ik baal hier echt verschrikkelijk van.....Ik weet nog niet of ik mee wil doen want ik ken Roxanne echt niet met springen..
Dus als iemand tips heeft graag.... Wordt er ook gewoon onzeker van en heb de vraag of ik het wel kan...
Want Astor is gewoon echt een leerpaardje voor me en die weet me er altijd doorheen te krijgen en best raar dat ik nu op Rox moet..