hij zou gisteren gaan was onderweg en viel met de fiets over een steentje. dropveter. grgr. is ie met zn hoofd op de grond geklapt. dus was ie gister toch weer thuis. maar vandaag eindelijk weer naar school . ben benieuwd voor hoelang. haha.
konijnen hok ff op marktplaats gezet en de jonge konijnen
smuidra
Geplaatst: 07-04-09 11:30
xan schreef:
Super relaxed over de piste Koffie met apfelstrudel mmm...... André was echt mee En ook dit is wintersport !!!! en dit ook
Ziet er wel heel aantrekkelijk uit....
_sandra
Geplaatst: 07-04-09 11:46
ATE schreef:
konijnen hok ff op marktplaats gezet en de jonge konijnen
dat was zeker gelijk een heele pagina! hahahaha als het niet lukt nemen we ze mee naar kootwijk! zetten we ze daar los!!! hahahaha
_sandra
Geplaatst: 07-04-09 11:47
ATE schreef:
heb net ff gegeten en ga nu pa ophalen hoop dat het allemaal beetje op tijd gaat in ziekenhuis
wens hem succes en geef hem maar een dikke kus van me!!!
_sandra
Geplaatst: 07-04-09 11:50
mntj schreef:
nou ga nu maar dat gewouwel in mn eentje is ook saai. tot laters.
hahahaha, ja kan je beter de badkamer gaan soppen of zo! heb ik ook net ff tussen neus en lippen door gedaan. over tien minuten weer aan de bak! vanaaf niet zo heel laat klaar. rond 9 uur. ook wel eens lekker!
heb trouwens gisteren heerlijk gereden erna. ondanks mav zijn stoutigheid voelde het wel goed! hoop dat ie me met de wedstrijd niet in de steek laat!!!
_sandra
Geplaatst: 07-04-09 11:52
enne vlgd week woensdag les in de buitenbak is prima erna, ik hoef dan niet naar de therapeut!!! hoor wel hoe laat! dacht zelf zo rond half vier!!!