En ze zijn echt allemaal vreselijk gemeen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Olijkje schreef:hahaha je zal maar op een school zitten die Gerrit heet! Onze concierge heet Gerrit..
.
PrimaDonna_ schreef:Okeeu!
Ook leuk om een keer met iemand anders te gaan
Ik heb niets meer gekregen, dus denk dat ze genoeg hebben._Iriss schreef:
ga jij trouwens nog begeleiden? want ik hoorde dat er al was ingedeeld?
want ik wou misschien eerst ook week extra doen, maar is toch een beetje veel in mijn vakantie.
zijn volgens mij nog maar een paar plekken vrij?

gister weer 15 min gereden met hem en liep wel lekker

Maar meer de vraag van, hou je van dressuren (dus echt nageeflijk aan 't werk), of springen, of spelletjes, of gewoon lekkere ritjes (al dan niet buiten)..
Maar ze was weer heel braaf, iets te veel gevraagd soms want ze gaf weer zo'n bokje tussendoor en bleef rechts haar kaakspier vast zetten.. Grr, maar de draf gaat steeds beter in verschillende tempo. Alleen schouderbinnenwaarts etc blijft ze verkeerd buigen, dat krijg ik er nog niet goed uit
twijfelde eerst heel erg, omdat ik m'n hoofd ging opmeten en die was toch echt maar 53 cm en dan zou een 55-57 cap te groot zijn volgens de fabrikant? Maar er zit niet zo heel veel speling aan de zijkant en hij drukt ook minder op me voorhoofd. Hij is echt super licht en dat is wel een voordeel
Ik bewaar me oude cap nog wel hoor, je weet maar nooit.. 

Ze hebben volgens mij nog geen bokt-verstopknop uitgevonden. Weet nog dat wij op school ineens zo'n truukje gebruikten waardoor je msn zich verstopte achter een ander programma, dan kon je 'm niet zo snel zien