Tja en ik zit al de hele morgen aan de telefoon (werk) en dan kan je natuurlijk niet met volle mond opnemen..... Maar goed..ik moet nog ongeveer 10 minuten en dan eindelijk broodje eten. JAMMIE
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-10 13:10
pfff ze kwamen nu al langs wie er mee gaat lunchen, maar zit zoooooooooooo enorm vol van het gebakje, dat ik maar een aantal collega's heb overgehaald om nog even te wachten.
Cer
Geplaatst: 01-03-10 13:12
Ik heb een heeeeele grote chocoladeski gekregen.. en ik ben op een streng dieet Maar goed, dan maar even niet
Het is superlekker weer, en we zitten binnen... ook zo jammer.. ff doorwerken nog en dan hopelijk op tijd weg!
Wij hadden kersenvlaai! mmmmmmm! De zon, de zon op balkon! Ja ik heb hier een deur met een soort balkonnetje. Deur mag alleen niet al te vaak open want er zit hier een collega die het altijd koud heeft. Ook met een binnentemperatuur van 25 gtaden en een lage luchtvochtigheid. FIJN!
Ik zag je al mank voorbij lopen Marlon, gelanceerd worden is nooit leuk . Leuke vriend heeft Roy, heeft hij hem ook de lucht in gegooid? Ben in Rome ga zo weer terug.. jullie willen niet weten wat voor weer het hier is, 20 graden god dammit! Wanneer begint het broeikas effect nou een keer door te slaan in Nederland? hihi Leuk een nieuw stalgenootje, zag wel dat Noah een nieuwe buuf heeft ja! Zal eens in de stal spieken, ben benieuwd.
nikkielvis
Geplaatst: 01-03-10 16:23
Dat is lekker aangenaam ja. Warm weer en dan moet je weer weg. Nee hij hoeft niks te doen kan me prima zelf redden. Daarbij deed die vriend het niet express.
taverno
Geplaatst: 01-03-10 20:26
20 graden,heerlijk.
Druk dagje geweest,net toen ik dacht bij te lezen op het werk moest ik alweer wat anders doen.
Heerlijk in het zonnetje in de buitenbak gereden,de baan lag er verleidelijk bij maar ik durfde nog niet. tence kan raar doen,al zou je het niet zeggen en ik ben ook niet zo`n held maar dat weet iedereen inmiddels wel geloof ik.
zo net nog eventjes met king naar het park geweest. en voor het donker terug ahha het was helaas niet zoon heel erg rustig ritje. king heeft het voorjaar in zijn hooofd en vind het nodig om overal van te schrikken en vooral heel langzaam te gaan piaffen om vervolgens in galop te gaan. dan mag die in galop en ja dan moet je heel hard en hoog bokken..... daarna nog eventjes in de bak losgegeooit en dat was nodig ook :| meneer heeft gewoon een kwartier lopen galoperen en bokken staart in de lucht snurken en gaan
Ik zag King gaan! Die had er zin in! Tjelle had er ook zin in vandaag. Heb eindelijk weer eens op de baan gereden en dat dacht hij volgens mij ook EINDELIJK... Hij ging 3 en een half rondje volle bak in draf achter elkaar. Laptop heeft ook nog een paar rondjes meegedaan. Ik heb Tjelle op een gegeven moment maar zelf naar stap gedaan want als het aan hem lag ging hij nog even door. Hij was nat van het zweet, dus nog lekker rondjes uitgestapt... Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer is, misschien dat ik dan weer eens een lekker buitenritje ga maken. Woensdag heb ik als het goed is weer voor het eerst les na een lange tijd!
ooohhh....heerlijk 20 graden!! Wel de betere plaatsen, Noah! Eerst Milaan, nu Rome...
Was de baan niet meer heel erg nat van de regen van gister? Tiffany van Kim was gister ook erg vrolijk op de baan, zeker toen ze op de terugweg naar voren was.
Gaat alles nu weer goed met King? Geen last meer van zijn wonden?