Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:LIQUITA schreef:Zelfs het asfalt op de snelwegen is niet bestand tegen de vorst. Hoor ik net in het nieuws.
Hallo allemaal, ik ga ff bijlezen hoor. Jullie hebben weer goed jullie best gedaan hihihi.
Dat asvalt wat het begeeft is toch alleen bij achterstallig onderhoud?!

meelen schreef:Ik heb bekeken, erg leuk stukjeKijken jullie wel eens naar de Reunie op Ned. 1????
Voor de mensen die niet gekeken hebben........ ik vond dit erg leuk.
Je kan natuurlijk de hele uitzending kijken, maar het stukje wat ik jullie wil laten zien begint
op 35:30 minuten.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 601bdd482a
. Die trailer...GEWELDIG!!! Vond het erg leuk om te horen dat hij er totaal geen moeite mee heeft om de bedragen te noemen die hij verdient. En dan die hengst die zo, nep merrie gaat dekken...de mensen er om heen hebben veilig een cap op. Yep, erg leuk stukje....en wij kunnen trots zijn dat de allerbeste (western) hengst van de hele wereld in het bezit is van een Nederlander
. meelen schreef:Het schijnt niet alleen achterstallig onderhoud te zijn, maar ook wegen met nieuw ZOAB (Zeer Open Asfalt Beton).Hadden die allemaal achterstallig onderhoud?
(verbaast mij niks eigenlijk)
xan schreef:Ff het laatste bericht van NoNo, hij had vanmiddag 37,4 op de thermometer. Nu maar hopen dat hij koortsvrij blijft.
Hij heeft in ieder geval vanmiddag een shotje vitamines gehad !!!
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Het schijnt niet alleen achterstallig onderhoud te zijn, maar ook wegen met nieuw ZOAB (Zeer Open Asfalt Beton).Hadden die allemaal achterstallig onderhoud?
(verbaast mij niks eigenlijk)
meelen schreef:Kijken jullie wel eens naar de Reunie op Ned. 1????
Voor de mensen die niet gekeken hebben........ ik vond dit erg leuk.
Je kan natuurlijk de hele uitzending kijken, maar het stukje wat ik jullie wil laten zien begint
op 35:30 minuten.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 601bdd482a
LIQUITA schreef:Schatjes...doe jullie best vanavond. Heb ik weer wat te doen als ik terug ben. Ga nu naar San en Coen.
xan schreef:Ff het laatste bericht van NoNo, hij had vanmiddag 37,4 op de thermometer. Nu maar hopen dat hij koortsvrij blijft.
Hij heeft in ieder geval vanmiddag een shotje vitamines gehad !!!