Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Zou fijn zijn!

XxNimezxX schreef:Gaat hier toevallig iemand het volgende schooljaar naar het groenhorst ?

incalover schreef:Melanie, wie is dat paard waar je mee loopt op de 1e foto van je profiel ?
nou een soort van verzorgknol 

.
Annie_ schreef:Goede avond
Net gezellie met jane naar Phillie geweest en flipie wat een![]()
![]()
En daarna naar jasiie
MEt super snelle goldyyyy![]()

Astor schreef:Daar ben ik weer
zat in een dip, misde mijn ouders enorm, en luisterde jank muziek en toen zat ik weer met tranen voor de pc...
lieve mensen hebben me gelukkig gesteunt op msn, en wilde ze allemaal naar me teo komen vet lief!
ben daarna wezen dansen en dat heeft me echt weer opgebeurt gelukkig
morgen weer uit met vriendinnen en een jongen
Astor schreef:Daar ben ik weer
zat in een dip, misde mijn ouders enorm, en luisterde jank muziek en toen zat ik weer met tranen voor de pc...
lieve mensen hebben me gelukkig gesteunt op msn, en wilde ze allemaal naar me teo komen vet lief!
ben daarna wezen dansen en dat heeft me echt weer opgebeurt gelukkig
morgen weer uit met vriendinnen en een jongen

Anke_Amigo schreef:terorita schreef:2 jaar geleden paar nieuwe petri's aangeschaft...
en ze zaten me maar niet lekker..
rits d'r in laten zetten, en nog niet, iets op laten rekken..
uiteindelijk heb ik ze maar verkocht,
Aan mij

.. fallenangel3 schreef:Oh melis dat is poedersuiker! Gaat het nu weer een beetje??
Toenet bos in geweest. Had het eigenlijk nog niet verwacht maar volgens mij heeft Nicole echt de dagen af zitten tellen totdat het lang genoeg licht bleef
Heb bijna de hele rit met Rox voorop gereden... heerlijk! Ze luisterde ook prima! soms beetje kijkerig en angstig maar even aandrijven en dan is het weer goed.
EN WELKE IDIOOT HEEFT DIE STENEN PAAL IN DAT KLEINE DOORGANGETJE TUSSEN DIE TWEE EERSTE WITTE PILAREN GEPLAATSt????? Je hebt nu echt een klein beetje ruimte om erdoor te gaan!
Maar ze hebben die paaltjes indd echt totaal niet handig neer gezet