meelen schreef:
Ben nu ook even aan het kijken....SUPER!!! Heb mazzel, zo meteen begint de kür op muziek
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:
. 
ATE schreef:winnitou schreef:misschien moet ie ook aan een nieuwe heup, helpt bij mij wel
geef hem de tip zou ik zeggen al denk ik dat dat niet geld voor rugpijn

Kitana_ schreef:raar zeg dat hij het maar en paar uur pakt..
Nou ja dan zal ik wat anders moeten verzinnen voor de fotos
is er op maandag avond trouwens les ??
gr renske
Kitana_ schreef:dank je wel moet je dan altijd van te voren aangeven dat je mee wilt rijden of kun je er zo in
LIQUITA schreef:Goh...wat ben ik blij dat je deze link geplaatst hebt Meelen. Ik ben aan het genieten...er is nu even pauze tot half 10.meelen schreef:
Ben nu ook even aan het kijken....SUPER!!! Heb mazzel, zo meteen begint de kür op muziek.

LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Goh...wat ben ik blij dat je deze link geplaatst hebt Meelen. Ik ben aan het genieten...er is nu even pauze tot half 10.
Ben nu ook even aan het kijken....SUPER!!! Heb mazzel, zo meteen begint de kür op muziek.
Tytje schreef:Vanmiddag nog even op Valentino gereden, hard werken hoor, maar we gaan met piep kleine stapjes vooruit.
Hoe vinden jullie mijn kapsel?
gooi je haren eens los .je lijkt net zo n barbie popje Tytje schreef:Goed he!!! Ik dacht precies het zelfdePrachtig zeg die paardensport, wat een goeie link!! HELLUP wat heb ik nog veel te leren!!!!!!!!!
. Mooie en lieve foto's weer
. Lekker dat het steeds wat beter gaat. Al plannen om te starten? meelen schreef:Graag gedaan hoor. (doe ik ook eens wat goeds hihihi)
Pauze tot half 10? Dat betekent dat het nu weer aan de gang is. Ga ik ook nog even kijken met Sanne
LIQUITA schreef:meelen schreef:Graag gedaan hoor. (doe ik ook eens wat goeds hihihi)
Pauze tot half 10? Dat betekent dat het nu weer aan de gang is. Ga ik ook nog even kijken met Sanne
Er zijn nu wel hele vreemde paarden????
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Goh...wat ben ik blij dat je deze link geplaatst hebt Meelen. Ik ben aan het genieten...er is nu even pauze tot half 10.Ben nu ook even aan het kijken....SUPER!!! Heb mazzel, zo meteen begint de kür op muziek.
Tytje schreef:
De laatste foto is lieffffffff, dat rimpeltje bij zijn ogen
Tytje schreef:Vanmiddag nog even op Valentino gereden, hard werken hoor, maar we gaan met piep kleine stapjes vooruit.
Hoe vinden jullie mijn kapsel?
LIQUITA schreef:Heej Imke en Hans Peter Minderhoud hebben onze rijjasjes aan (die wij aan hadden met de kur op muziek, alleen dan in het goud).