Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En een roze dekje, met grijze broek & roze polo/vest/langemouwe t-shirt. 
hestejente schreef:Veel plezier morgen dan in Scherpenzeel. Wat gaan jullie eigenlijk kopen?

d0nnaa_dan schreef:Uhm, lichtblauw dekje met felblauw vest & bandages & sokken, zwart dekje met zwarte bandages en daarop een gestreept Eurostarvestje met paarse strepen, een wit dekje, en witte bandages maar das meer voor de zomerEn een roze dekje, met grijze broek & roze polo/vest/langemouwe t-shirt.
En ik ga het donkerblauwe dekje van scapa kopen, en dan met een witte rijbroek en donkerblauwe polo
Ik heb nu de grijze broek, met lichtroze sokken & vest aan, en felroze dekje

We zijn net naar bos geweest. in scherpenzeel ja
Ze hebben sinds de vorige keer dat ik er was uitgebreid met een 2e gebouw er bij voor de zadels, dekens en dekjes enzo!
Ik heb Equishine en nieuwe zwarte elastiekjes gekocht, en Lisa heeft een cap (dezelfde als mij, anneke, mandy en roos
) gekocht van harry's horse, maar ja die cap is gewoon fijn!
En witte handschoentjes en een poetsblok voor haar en een voor tessa.
x_kelsey_x schreef:Hier zijn lisa en kelsey!We zijn net naar bos geweest. in scherpenzeel ja
Ze hebben sinds de vorige keer dat ik er was uitgebreid met een 2e gebouw er bij voor de zadels, dekens en dekjes enzo!
Ik heb Equishine en nieuwe zwarte elastiekjes gekocht, en Lisa heeft een cap (dezelfde als mij, anneke, mandy en roos
) gekocht van harry's horse, maar ja die cap is gewoon fijn!
En witte handschoentjes en een poetsblok voor haar en een voor tessa.

Lijkt net echt