Fijn Ben alleen bang dat ik het vandaag niet haal, al onze hele serieuze uitspraken moeten er toch zeker ook in?
goede champagne fles zoeken is ook nog lastig hoor!!! ik wil eentje die knalt en beweegt maar die is tot nu toe ontvindbaar!
Ach dat komt wel goed!!! We gaan gewoon heeel hard door en voor twee uur is dat topic dr (ik ben niet ambitieus hoor )
mijn verhaaltje over mezelf is wel bijna af. Ik ben uiteraard alleen maar positief. Heerlijk verhaaltjes over jezelf schrijven.
Maak jij over iedereen maar een verhaaltje Fen, dat kun jij heel goed Mag ik me inmiddels ook bemoeien met de foto's?
Gooi maar hier op, ik heb over mezelf al een achterlijk verhaaltje, weet niet of dat over iedereen zo kan (dan krijg ik weer zoveel commentaar) maar ik zal m'n best doen
Commentaar maakt me niet uit, of het klopt ook niet. Ik neem jou toch altijd met een flinke korrel zout
Hahahahaha wat zijn we weer aardig tegen elkaar hier . Maar goed we schieten alweer aardig op pagina is wee bijna vol volgens mij
maar Es, schreef jij iets over jezelf?Ik ben bezig met Paardenverhaaltjes, by the way... En ik gooi er ook wel foto's bij.