met leerlingen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
met leerlingen
ATE schreef:kijk juf liquitamet leerlingen

LIQUITA schreef:ATE schreef:kijk juf liquitamet leerlingen
....Lig krom van het lachen!!!!!!!!!!!!!!!!! GEWELGIG...

vossebier schreef:Hallo allemaal, hee een manege veldt hyves, leuk zegOok ff aanmelden.
Ik heb trouwens een heel raar paard, volgens mij gaat die het ook serieus niet erg vinden om naar de tandarts te moeten.
Zie hier paparazzi genietende van een tandvlees massage:
oh en ik heb trouwens net autogereden, ik kan al fileparkeren en achteruitrijden![]()

[/quote]
meelen schreef:@LIQUITA + ATE, voorlopig heeft Hackie het chat(kwek)knopje nog niet gevonden.![]()
Maar gelukkig is er ook nog MSN en Bokt natuurlijk.
in om naar
te gaan kijken of xan de
klaar heeft

LIQUITA schreef:meelen schreef:@LIQUITA + ATE, voorlopig heeft Hackie het chat(kwek)knopje nog niet gevonden.![]()
Maar gelukkig is er ook nog MSN en Bokt natuurlijk.
Huh..niet gevonden, ik heb het zelf gevonden...en zit eigenlijk nooit op Hyves, hihi. Ik heb net even gekeken, maar er was niemand online.

ATE schreef:ik ga nu mijnin om naar
te gaan kijken of xan de
klaar heeft
![]()
ATE schreef:Shenavallie schreef:Wat is er een hoop werk verricht gisteren! Colin's "Droom Veldt" is uitgekomen
heb hem wel beetje gemistgisteren al denk ik ook dat ie blij is met een dagje geen
veldt

xan schreef:
Yeah, ik heb de foto van Xan op bokt gezet!! Ik hoop dat ik het nog weet als ik alleen thuis ben. Ik ga vanavond oefenen.

voor Liquita.
en zo ga ik voortaan door Bokt heen !
weer aan het werk in huis! 
lady_maRyy schreef:hoe komen jullie aan al die plaatjes??

xan schreef:Met dank aan André, die meteen aan kwam [img]http://www.annasanimaties.com/kantoor025.gif [/img]toen de laptop niets meer deed.