Gijs krijg ik ook nooit mee naar de sauna die vindt dat echt vreselijk (mijn moeder ook trouwens
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
.
. Wij doen bij de Veluwse Bron vaak de lavendel, zoutsteen enz en die zijn ook minder warm inderdaad. Maar opgietingen vind ik ook wel heerlijk, zolang ik maar niet te hoog ga zitten.
.
. Maar hopelijk ga ik nu ook weer een fijne instructie treffen!
!!!!Horsefreak schreef:Actief aan dressuren! Wat zijn jullie goed bezig. Na weer aantal keer in de bak hobbelen, weet ik wat ik niet leuk vind
Ik hoop dat we zo weer beetje uit kunnen bouwen en dan binnenkort ook weer keertje richting strand kunnen.
. Maar inderdaad een leerpaard en/of goede lessen is wel essentieel
.
. Moet dat gewoon vaker doen!
. Eerst werken aan de balans van Shaggy en de achterhand meer activeren. Dan zou die ook makkelijker in de aanleuning moeten worden en vanuit daar kunnen we dan verder naar een wedstrijd trainen. Maar eerst de basis op orde
.
.
. Genoeg mensen die al zeggen dat Shaggy aan zn taks zit, maar ik heb vertrouwen dat we gewoon meer kunnen! Als hij weer actief naar voren wil en ik gewoon fijn kan zitten kan moet het M1 zeker lukken! En daarna zien we wel weer verder
. Heb nog wat jaartjes te gaan, dus wie weet ooooooit Z1
. Zou ik wel onwijs gaaf vinden!
).
. Nog slechter als dat ie bij Aad was voorzover ik me herinner. Cross Country ahhhh dat is daar bij Elaine Penn zeker? Is ook onwijs gaaf! Voorhout heeft ook een leuk (SGW)terrein en is niet duur
. Misschien dat dat ook wat voor hem is?