Nog een half uurtje voor de uitslag van me onderzoek...Moet eigenlijk al de hele dag bezig zijn met me profiel werkstuk maar ik heb er de kracht niet meer voor Wie zegt dat ookalweer altijd...?
Hejhej, ff n snel berichtje! Ik hou van me thermobroek!! Hihi me benen zijn bij lange na niet zo koud als anders, zelfs op de fiets niet
Ik heb hem vanmorgen ook gekocht en meteen uitgeprobeerd onder me legging. Ik vind het niet super warm ofzo maar ik had ook geen koude benen
He bah me moeder komt net terug van de huisarts en blijkbaar is het echt óverduidelijk dat ik blaasonsteking heb dus toch maar een antibioticakuurtje
ging net ff langs de hema voor een thermo broek, helemaal uitverkocht alleen nog shirts, maar die hoef ik niet...vervelend marieke!..bij ons hebben ze niet eens een kapstok op school.. alleen kluisjes.nie zo leuk ella, hopen dat het een beetje snel over gaat..
Ik had stiekem gehoopt dat het bijna over was dankzij de chanberry pillen, omdat ik me gisteravond echt al een stuk beter voelde. Maarja schijn bedriegt blijkbaar :S
Zo me moeders gedicht is af, nu die van Coco nog even overschrijven en dan ben ik helemaal klaar voor sinterklaas