What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:00

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
heb zin om maandag te beginnen met de carroussel. Mijn zadel, hoofdstel en laarzen staan op het balkon om gepoetst te worden. Wacht nu nog op kaboutertjes.....

Zou ik ze maar gauw binnen halen, want het zou eind van de avond gaan hozen (volgens teletekst vanmorgen) en dat houdt morgenavond - maar hopelijk natuurlijk vannacht al - pas op...

ik heb een ingbouwd balkon )1.75 diep dus als het helebalkon nat regent moet er eenhele flinke wind staan...)en die staat er niet'

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:01

ha lekker een stukje komkommer verdiend

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:16

jammer xan maar vind na wat ik gehoord heb van je het een rare opleiding ik zou verwachten dat je een les zou moeten geven dus stels deze oplijding niet echt iets voor

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:56

Tja, ik weet ook nog niet goed wat ik er van moet vinden.
Ik heb inderdaad het gevoel dat er nu alleen naar het rijden werd gekeken, en wel behoorlijk kritisch ook, terwijl je toch ook (zoals Anke al schrijft) voor het lesgeven andere kwaliteiten kunt hebben.
Maar deze commissie gaat er ook van uit dat de instructrices van een FPG manege de paarden zelf rijden en ook gaan verbeteren. Maar dan ken je de paarden, ben je in je eigen omgeving en......... ach we kunnen er lang over praten.
Helaas het gaat niet door.
Heb ik dadelijk gewoon lekker de woensdagavond vrij. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 07:44

Citaat:
ik wil ook een keertje mee, en solliciteren..... Lijkt me onwijs leuk... )alleen in de kou en nattigheid wat minder

Ik zou zeggen: DOEN! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 07:46

xan schreef:
Tja, ik weet ook nog niet goed wat ik er van moet vinden.
Ik heb inderdaad het gevoel dat er nu alleen naar het rijden werd gekeken, en wel behoorlijk kritisch ook, terwijl je toch ook (zoals Anke al schrijft) voor het lesgeven andere kwaliteiten kunt hebben.
Maar deze commissie gaat er ook van uit dat de instructrices van een FPG manege de paarden zelf rijden en ook gaan verbeteren. Maar dan ken je de paarden, ben je in je eigen omgeving en......... ach we kunnen er lang over praten.
Helaas het gaat niet door.
Heb ik dadelijk gewoon lekker de woensdagavond vrij. :D

Niet opgeven hoor, misschien helpt het om een brief te sturen met het verzoek om uit te leggen wat nu precies de bedoeling is. Wellicht kun je daar wat mee en is het een volgende keer zo gepiept?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 07:47

Ik heb gisteren m'n bestelling van de Paardendrogist binnen gekregen: 3 verschillende handschoenen om tijdens de diverse weersomstandigheden mee te mennen. Ze zitten prima, maar nu slaat de twijfel toe: welke moet ik nu kiezen????? Waarom zijn er tegenwoordig ook zoveel keuzes..... :o

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:30

Wij hadden gister een gezellige bruiloft, lekker gedanst, dat was lang geleden!
Xan, jammer hoor, misschien dat je volgend jaar toch die andere cursus kan doen? Welke heeft Heleen gedaan dan?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:31

Shenavallie schreef:
Ik heb gisteren m'n bestelling van de Paardendrogist binnen gekregen: 3 verschillende handschoenen om tijdens de diverse weersomstandigheden mee te mennen. Ze zitten prima, maar nu slaat de twijfel toe: welke moet ik nu kiezen????? Waarom zijn er tegenwoordig ook zoveel keuzes..... :o

Tsja, even uitproberen zit er niet in! Ik herken dit wel.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:32

Eind van de middag hebben we Thierry weer terug. Hij is op schoolkamp in Terschelling, hij had er reuze zin in! Was erg stil in huis.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 15:10

lekker tytje dat alles weer op stal is

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:12

Tytje schreef:
Eind van de middag hebben we Thierry weer terug. Hij is op schoolkamp in Terschelling, hij had er reuze zin in! Was erg stil in huis.

ha natuurlijk, die zit ook op de voorzaan, (had ik laatst al gehoord van Thomas Grandiek).
Ben benieuwd hoe ze het hebben gehad. Rob Smits (vader van Sipke) was mee als begeleider

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:13

Shenavallie schreef:
Citaat:
ik wil ook een keertje mee, en solliciteren..... Lijkt me onwijs leuk... )alleen in de kou en nattigheid wat minder

Ik zou zeggen: DOEN! :D

houd het zeker in mijn hoofd, je weet maar nooit

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:15

winnitou schreef:
Tytje schreef:

ha natuurlijk, die zit ook op de voorzaan, (had ik laatst al gehoord van Thomas Grandiek).
Ben benieuwd hoe ze het hebben gehad. Rob Smits (vader van Sipke) was mee als begeleider

Wat leuk! Je kent ze zeker van de voetbal?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:24

Tytje schreef:
winnitou schreef:

Wat leuk! Je kent ze zeker van de voetbal?

Rowan, Thomas en Anna zitten bij elkaar in het voetbalteam. De Rob en ik zijn de coach van dat team. Heb Rob vanmorgen wel gemist hoor! Maar de kids kunnen het ook prima zonder hem, hebben weer gewonnen.
In Juni zijn ze allemaal (kids + ouders, broers/zussen) bij ons op de camping geweest om te bbq en (en te voetballen natuurlijk)
Thomas was vorige week zaterdag met ons mee naar de camping. En ik kwam jou ook tegen om zijn hyves vandaar....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 16:36

Er zijn weer veranderingen gaande in huis, ha ha! :o De gekozen kleuren stonden me namelijk zó tegen: ik vind wit zó ontzettend kil.... bah :r ! Dus zijn we vandaag naar Gamma gegaan en hebben we 3 totaal verschillende kleuren gekozen: Oase, Zand en nog iets waar geen naam voor was. Ik ben vanmiddag meteen begonnen met verven en het knapt zienderogen op! Het voelt meteen psychisch een stuk warmer aan in huis en zelfs Dennis moet toegeven dat het eigenlijk veel warmer is dan dat ziekenhuis wit. :P

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:22

en en xan hoe is het geaan.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:23

whaaa zijn vanmiddag wezen kijken naar een paard werden er 2. maar oe wat worden we kritisch.
van de 1e had ik heel veel verwacht. maar helaas. voor dat beetje geld had ik meer bevestiging verwacht.
op naar devolgende haha.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:24

en xan hoe is lin gegaan,

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:28

mntj schreef:
whaaa zijn vanmiddag wezen kijken naar een paard werden er 2. maar oe wat worden we kritisch.
van de 1e had ik heel veel verwacht. maar helaas. voor dat beetje geld had ik meer bevestiging verwacht.
op naar devolgende haha.

Dat heb je goed geheim gehouden hahahaha,ben je naar Bentley wezen kijken?

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:54

nee we zijn naar naarden geweest. b staat in brede. beetje ver voor een zondag middag. kwam spontaan op.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:44

mntj schreef:
nee we zijn naar naarden geweest. b staat in brede. beetje ver voor een zondag middag. kwam spontaan op.

Leuk,en dat je meteen kon uitproberen zonder afspaak.Of kan dat eigelijk op zo een stal altijd wel ?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:41

mntj schreef:
op naar devolgende haha.

????????? Bedoel je nou dat Ramona weggaat?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:42

Stef heeft Valentino nu 2x per week nodig om te oefenen voor kur op muziek in december. Ik vind het super dat de meiden dat gaan doen!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:43

Shen, hoe staat het met de verkoop van Maisie?