Ja, Zen was van de ene naar de andere verhuisd en daar kon ze niet echt goed tegen. Ze zat slecht in haar vacht, het heeft heel lang geduurd voordat ze ook haar mooie zomervacht kreeg. Ze had ook last van 2 of 3 kleine schimmelplekjes wat we helemaal hebben behandeld. En nu ziet ze er zo uit!
Zo zie je maar dat een pony die er niet heel mooi uitziet, heel mooi kan uitgroeien! Mijn moeder kan er ook heel goed doorheen kijken, beter dan dat ik dat kan
Pfft, ik ga mijn wedstrijd van zondag afzeggen. Protest wordt steeds erger. Gallop is nog fijn. Maar stap en draf kan ik geen been geven, geen druk van voor en ook geen tikje geven. Ze wordt boos, gaat schudden met haar hoofd, trekt haar hoofd omhoog. Ben eigenlijk blij dat ik er volgende week niet mee om hoef te gaan en dat mn instructrice haar rijd. Zit er echt helemaal doorheen wat betreft het rijden..
riannhuh
Geplaatst: 07-10-10 21:08
balen shanty, maar waarschijnlijk wel goed dat je instructrice haar even gaat rijden, als die haar erdoor kan rijden komt het met jou vast ook wel weer
Dat steiger/bok gedoe zou Mist nu kunnen zijn. Zodra ze de kans krijgt stil te staan komt ze omhoog, en als ze die kans niet krijgt vliegt ze of geeft ze een steigerbok..
Mijn instructrice zou haar sowieso al 3x rijden volgende week omdat ik een weekje met school naar Londen ben, en dat is nu eigenlijk wel perfect getimed. Hoop wel dat het ergste er na volgende week af is, want ik kom nu elke keer gewoon met een poedersuiker van het paard af (probeer het altijd fijn af te sluiten, zoals vandaag met een fijn galopje) als je 45 min bezig ben voorzichtig te zijn, lief te blijven en je krijgt alleen in de galop 5 min wat terug, dan kom ik niet echt gelukkig er vanaf. Vandaag heeft mijn moeder de hele tijd zitten kijken, en mijn instructrice gaf les en heeft het ook een beetje in de gaten gehouden. Beiden zeiden dat ik vandaag echt helemaal niets fout deed. Ben niet boos geworden, niet sterk geworden, heb niet doorgedrukt.. Maar helaas, als ze eenmaal begint blijft ze protest geven.. En als het 1x zou zijn, maar het is nu al 2 weken bezig..
Wel sneu voor het jongetje maar ook erug geinig. Dat rollen Alleen die keer dat die bleef hangen en de pony weggalopeerde en toen de pony over hem heen stapte
Mooi dat het gezellig was maar balen dat je al op de 2e dag je stem kwijt was Balen Shanty
heb het even gequote uit een ander topic
mijn mams gaat volgende week mijn dressuurles filmen de batterijen van de filmcamera waren namelijk leeg
is misschien ook maar beter ook dat ze volgende week gaat filmen want jeetje wat was hij stout. Het begon al toen ik de bak in ging dat meisje wat eerst aan het rijden was eruit ging, daar is hij altijd best wel moeilijk mee dus heb hem gelijk aan het werk gezet. Alsnog hinniken en een beetje maf doen natuurlijk. Toen daarna was een hoek opeens heel eng. Dus toen gingen we daar op de volte en dan wilde hij de andere kant op racen. Goed opgesloten maar dan komt hij gewoon ophoog en geeft daarna een giga bok. Nouja met alle moeite rechtsom steeds want rechts is rechts, dus half via het hek steeds. Ging op het laatst wel beter dus toen hij gewoon weer braaf was zijn we gestopt.
Nou heeft ie ook best wel een kop erop (*weet niet of jullie die uitdrukking kennen?) en toen ik hem net had was het al helemaal erg. Ging de laatste tijd gelukkig beter maar soms heeft ie weer van die periodes
Mooi dat het toch wel leuk was Jill Vervelend van je stem.
Balen Damelza! Hoop dat het eenmalig was.
Heb gister al een halfuurtje fijn kunnen rijden, en vandaag met les ook nog fijn kunnen rijden. Ik laat de stap nu maar zitten, omdat ik het daar niet kan oplossen. Dan komt ze ondanks been geven namelijk omhoog, en daar hebben we geen zin meer in. Als ik eenmaal voorwaarts heb gereden in de draf en galop kan ik ook kleine stukjes stap mee gaan nemen, en dan negeren als ze het niet goed doet en belonen als ze het wel goed doet. Ik ben in ieder geval blij dat het al wat beter gaat