Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!

De B kom je makkelijk door!(de L denk ik ook wel..
)
Astor schreef:Ga nog even reageren op sommige dingen
Emma, fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad! Ik wil wel wat meer weten hoor dus stuur maar een pb als je wilt
En veel plezier op het strand!
Elja, veel plezier op dat introkamp in de Ardennen!
Melanie, wist niet eens dat je wedstrijd had. Maar gefeliciteerd met je 2de plekken en met je winstpunten!
Nette punten zeg! En ik ben benieuwd naar je foto's!
Manon, mooie foto's heb je gemaakt van de hapjes! Alleen heb je de flits gebruikt? Jammer dat sommige dingen onscherp zijn.
Maar dat komt omdat je het scherp gesteld op een bepaald punt en je kan dan beter een zo hoog mogelijk diafragma nemen!
Zo rond de F11 of iets lager want dan is alles zeg maar scherp maar dan vangt de camera wel minder licht!
Ik ga niet verder in op de discussie maar ik wens je veel succes met je 1e opdracht en maak je niet druk
Claudia, gaaf zeg datje misschien de camera van je oom kan overkopen!
Iris, stoer zeg dat je de i-phone hebt besteld! Maar meerdere mensen hebben aangeboden he om te helpen.
Dus als je het niet red kan het altijd nog aan ons vragen?
Ik ga ook maar even in de zon liggen en rond 2/3 uur even het statief van Jane naar haa toebrengen.
En dan rond 4 uur nog een het dierenasiel terug bellen. En dan moet ik alweer om 5 uur werken...
Ik zal iig even kijken van wie ik nog informatie heb enzo. Van veel mensen staat het volgens mij ook wel in het topic!!
.. Kirsten_D schreef:Gefeliciteerd Danielle! Opzich wel een mooi dag voor je vierjaardag, dus geniet ervan..
Net terug gelezen, er wordt wel weer lief op elkaar gereageerd..
Iris, hoest met valentino?? Krabel die weer een beetje op?
Iriis_ schreef:Hee! Lief dat je het vraagt!
Gaat heel goed met hem hoor!![]()
Alles gaat zoals het moet gaan!![]()
Hij is alleen wel heel dun enzo.. Echt sneu...