JAAAAA je gaat door voor de magnetron!Lachen he, ik heb dus vroeger op de moeder van Heros gereden, springen voornamelijk. Paradica heette ze.
Lauraaa_ schreef:Haha grappig belin!Ik ga nu je mail openen !Snies, ik rij vanavond niet mee er had niemand afgezegd! Heb je het net nog geprobeerd? Kan het me haast niet voorstellen!Wil jij morgen de paarden op de wei zetten als ze mogen?
sniesie schreef:Lauraaa_ schreef:Haha grappig belin!Ik ga nu je mail openen !Snies, ik rij vanavond niet mee er had niemand afgezegd! Heb je het net nog geprobeerd? Kan het me haast niet voorstellen!Wil jij morgen de paarden op de wei zetten als ze mogen? Er had echt niemand afgebeld!Natuurlijk!
sniesie schreef:Was je wel nog van plan om langs te komen? Misschien komt er iemand niet opdagen...Nee denk het niet, denk niet dat ik mijn moeder zover krijg .
sniesie schreef:Talida schreef:haha moet ze perse meerijden??Lau is toevallig een super gezellige lesklant
Haha! Ik was aan het typen Maar dat hoeft nou ook allemaal weer niet hoor !Sta ik daar is iedereen erg gewoon!Snies sms maar als je zo op de lijst als nog een plekje ziet!
Talida schreef:Rara van welk paard is dit de moeder? Jullie kennen hem en hij staat op SJVan heros??dat moet dan neus zijn.. Ken alleen de bijnaam! Grappig!
haha wat leuk! Dat is een tijd geleden... Ik ken haar toen ze op Xanthus stond. Dat heet nu St'l 't kabel.