Manon_S schreef:Ik heb een mailtje ontvangen van haar ja op Hyves!
Erg leuk zeg moet alleen even kijken of ik kan en mag dan
Ik heb al vast mn peerd uit gekozen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Ik heb een mailtje ontvangen van haar ja op Hyves!
Erg leuk zeg moet alleen even kijken of ik kan en mag dan
. G1ovanna schreef:nou vandaag weer lekker op me onyxje gereden
top knol echt haha
nadat we best een aparte les hadden ( he nadine)
hebben we ff met [naam] gewacht. [naam] ging het bos in wat gebeurt er met mij en nadine?
MELIG ALS DE PEST
alleen als ik er weer aan denk krijg ik ene grijns haha
nou ben net op de waterscooter geweest het was GRUWELIJK!!!
ik kan het gewoon ook alleen en vol gas.
zo'n ding gaat hard.
maarjaa ben lekker bruin moet van 6 tot 8 werken dan oppasen en daarna lekker uittt:D
wooeeiii
hihi
koesjeeeee
.
Kirsten_S schreef:
Pebbs schreef:voor die stier is het zielig ja, met dat paard gebeurt niets, dus dat vind ik niet zielig
Astor schreef:Goede avond,
Ik ben ook weer terug van het werk.
Deze week heb ik al 14 uur gewerkt sinds ik terug ben van vakantie.
En volgende week heb ik het ook druk want moet maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag werken.
En ook nog elke dag naar stal om de paarden beweging te geven dus wordt een drukke week =)
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:jaa vind je het gek, als ik een stier was , had ik iedereen doorboort die langs kwam. Ze pesten die stier giganstisch en mishandelen hem zowel geestelijk en lichamelijk.
Dat klopt, maar dat geeft geen rede voor jou om zo te praten?.
Als jij in dat publiek had gezeten, en dan tussen de mensen was die daar stonden, had je dan nog steeds zo gepraat?.
Lijkt me niet hé.
Het kan heel zielig zijn voor de stier, en hij wordt ook gepest, maar je draaft echt heel erg door.
Je weet nog wel, die allereerste blik, dit had niemand nog met mij gedaan.
Kirsten_S schreef:nou sorry, maar ten eerste zou ik nooit ertussen hebben gestaan. want dit is gewoon dierenmishandeling. en dat de een het nou niet vind is zijn probleem.maar je gaat gewoon niet zoo met dieren om. klaar. effe lekker toekijken hoe een dier 5 speren door zijn pezen krijgt om vervolgens dood te bloed en niet meer te kunnen lopen. Sorry. maar dan ga je te ver.
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:voor die stier is het zielig ja, met dat paard gebeurt niets, dus dat vind ik niet zielig
Het zijn toch allebei levende dieren?
incalover schreef:DOEI ALLEMAAAL! TOT VOLGENDE WEEK![]()
Kirsten_S schreef:Victor doet erg zijn best met dresuur en hij vindt springen ook leuk. Ook is Victor al een paar keer met een zeer gevorderde ruiter mee het bos in geweest, maar dan kan hij toch wel erg tekeer gaan. Het zal nog wel even duren voordat hij zich braaf zal gedragen in het bos.
Yaraa schreef:Hoooooooooooiii!!![]()
Kirsten, wat een gave foto van Victor heb je laten uitvergoten!
Melanie, wat super dat je broer het zo goed doet in de
springsport en echt gaaf dat je binnenkort naar 'm toe gaat![]()
Ik ga morgen lekker naar Stal 't Reelaer![]()
![]()
heb er
super zin in!!!
Maar je bent er al
Manon_S schreef:Laszlo ging met Salihah aan de hand stappen en ik dus op Araska zonder zadel.
Sabine ging mee en heeft wat leuke plaatjes geschoten.
Ik zie nu heel goed wat mijn houding is op het paard!![]()
Af en toe zit ik teveel naar links of naar rechts, ik heb pianohandjes en mijn benen hangen allerlei kanten op..
Iets om voor de volgende keer op te letten! Als jullie nog tips hebben; tell me!![]()
Maar; houd het aub aardig
Ik had mijn eigen hoofdstel meegenomen om te kijken of het past.
Het past prima en het staat Araska heel goed vind ik.
Het bit lijkt me wat aan de lange kant maar dat moet ik even aan Monique vragen hoe dat precies zit.
Genoeg geklets: hier wat foto's
Sorry voor de vele foto's maar ik vond ze allemaal zo leuk!![]()
Araska is nog niet zo lang ingereden en we zijn nu bezig de rem en het stuur er goed in te monteren![]()
En ik ga maar goed aan het werk om die houding van mij te verbeteren!
Ziet er soms echt niet uit, als jullie nog kritiek hebben vertel het me aub
Annie_ schreef:Haay zit hier op de computer bij een camping samen met marsha en 9 spinnen in een klein kamertje
Astor schreef:Maar dan kan ik wel snel lekker naar het zadeltje met Emma & melanie!
Dan ga ik een nieuwe cap kopen en hopelijk ook Jade peesjes
Dat vind ik echt een goed idee, ik vind als je een wat 'nieuwere' cap op hebt, dat dat je gelijk een stuk ouder lijkt lijken zeg maar! Dat vind ik altijd heel mooi staan!