en 2 omdat je de laars zelf niet zo goed/dichtbij ziet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en 2 omdat je de laars zelf niet zo goed/dichtbij ziet. terorita schreef:incalover schreef:sorry als ik je nu een hele stomme vraag stel, maar ik die valeur in jou profiel een hengst ?
nee das een merrie en hartstikke hoog drachtig
Melanieetjuh schreef:Hm, heb weer even in je topic gespiekt.. Maar ik weet niet wat ik ervan vind. 1 omdat ze nu natuurlijk vies zijnen 2 omdat je de laars zelf niet zo goed/dichtbij ziet.
terorita schreef:Melanieetjuh schreef:Hm, heb weer even in je topic gespiekt.. Maar ik weet niet wat ik ervan vind. 1 omdat ze nu natuurlijk vies zijnen 2 omdat je de laars zelf niet zo goed/dichtbij ziet.
klopt ik heb ergens "normale"foto's d'r van,..
moet ik ff zoeken
@incalover geeft niet..Leur oogt en gedraagt zich zo nu en dan wel als een hengst
is niet echt een stomme vraag hoor, tis me al eens vaker gevraagd

;terorita schreef:Melanieetjuh schreef:Hm, heb weer even in je topic gespiekt.. Maar ik weet niet wat ik ervan vind. 1 omdat ze nu natuurlijk vies zijnen 2 omdat je de laars zelf niet zo goed/dichtbij ziet.
klopt ik heb ergens "normale"foto's d'r van,..
moet ik ff zoeken
@incalover geeft niet..Leur oogt en gedraagt zich zo nu en dan wel als een hengst
is niet echt een stomme vraag hoor, tis me al eens vaker gevraagd

incalover schreef:

terorita schreef:2 jaar geleden paar nieuwe petri's aangeschaft...
en ze zaten me maar niet lekker..
rits d'r in laten zetten, en nog niet, iets op laten rekken..
uiteindelijk heb ik ze maar verkocht,
Melanieetjuh schreef:incalover schreef:![]()
Heb ze idd al gezien, maar vind ze echt lelijk!
En probeer dat maar eens te combineren met je kleren.

Melanieetjuh schreef:Doen jouw laarzen pijn Maaike?

Maaikeee schreef:Melanieetjuh schreef:Doen jouw laarzen pijn Maaike?
Ghehe nouu heb ze nu even aan, kan nog niet normaal zitten en trap oplopen![]()
Maar dat hoort, haha dat weet ik nog goed hoe iris de trap op liep in de manege
heb der volgens mij heel hard gelachen hoe leuk ze dat deed, ben bang dat het zelfde met mij gaat gebeuren vandaag