Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, doe denk ik een klein hengstenvlechtje achter haar oren en de rest gewoon los ofzo.. Grote kans alleen dat madam weer pissig is dat ze vanacht binnen heeft gestaan en hyperdehyper land land land gaat doen, haha maarja dat zien we wel, het rustigste proefje gingen we zoiezo al niet redden

Maar ja van Gabi en Caram kun je gewóón niet winnen
En dat terwijl ik helemaal niet heb geoefend, deze week 1x in de bak gereden
Had beter helemaal niet kunnen rijden in de bak, dat hebben we gezien aan Ireen en Eviet
stond er bij een onderdeel!
Ik zei al...een soort erotische paarrijden
Kaar misschien kunnen we een deal maken bij de dierenarts! wat een ellende he!madelon31 schreef:paarrijden is natuurlijk paardrijden oeps...
Daar waren we ooit 1e!!
madelon31 schreef:nou mijn dag zit er ook weer op!! hahaha dat commentaar op mijn protocol hahaha. Een 6 wegens zuurstof gebrek van de amazone!!![]()
stond er bij een onderdeel!
Jeetje wat een zuurstof gebrek had ik, terwijl ik dacht dat ik toch de laatste tijd goed bezig was. Nou in de bak is het dus heeeeel anders he! Gewoon astma aanval jemig wat zat ik te hijgen!.![]()
Als laatste had de jury ook nog gezet: "weet nog steeds niet wie het meest moest hijgen..."hahaahaah lachen he!Ik zei al...een soort erotische paarrijden
![]()
Nou toch nog 4de geworden en mijn allereerste rozet met heli!.
En wat een zielige heli he!![]()
Kaar misschien kunnen we een deal maken bij de dierenarts! wat een ellende he!
De da heeft het niet gehecht, want de zwelling was te dik. Hij heeft een prik gekregen om de zwelling wat tegen te gaan en een oogzalf.
Maandag komt ze weer en dan kijkt ze verder wat er moet gebeuren. Of zo laten of toch hechten maar dan die bult weghalen...Ik weet het nog niet ik wacht maar af.
Iig hier thuis waren ze er niet zo blij mee..maar ja wat moet je dan...het komt nooit uit zoiets!
Flurk schreef:
Vooral met dat houten speeltje op de fles wijn!!
Binar schreef:Flurk schreef:
wie was die jury die zulk humoristisch commentaar gaf of was het Kim?
Vooral met dat houten speeltje op de fles wijn!!Flurk schreef:
nou weet ik nog niks

en dan ga ik vanavond naar de feesttent in de lier laatste avond van onze feestweek!! Dus ik ga helemaal los vanavond. Ik denk dat ik aan de cola light ga laat ik eens gek doen!