Dat gevoel heb ik dan ook wel of niet tweede date bij twijfel doe ik het vaak wel als ik dan nog steeds niet echt iets voel zeg ik het eerlijk wil hem geen valse hoop geven
Andrea: TTT is eigenlijk zelfde als examen, alleen rijdt je instructeur hierbij gewoon mee. Hieraan kan hij zien in hoeverre jij klaar bent voor echte examen. Zo rijdt je ook trouwens, je moet gewoon bijzondere verrichtingen rijden en je legt de examen route af. Vervolgens bij hem weer aan de tafel bespreekt hij met je wat je verbeterpunten zijn en of je je bijzonder verrichtingen hebt gehaald. Voor mij is het geen weggegooid geld geweest, want ikzelf ben hierdoor een stuk zekerder geworden en wist ik dat ik het kon.
Chantal: hond is weer piekobelle in orde! Alle waardes zijn goed en hij krijgt nu speciale brokken voor de nieren.
Andrea: jups vandaag heb ik sollicitatiegesprek gehad en niet door. Baal als een stekker maar ja is niks aan te doen. Als je de doorzettingsvermogen hebt kun je inzien dat hoe vaker je nee krijgt hoe dichter je bij de JA komt
Ik weet niet meer wat je dan gepost zou hebben maar moet je hiervoor volledig bokt stopzetten? Je kan dan toch vanaf nu gewoon zeer goed opletten op wat je zegt hier?
Hmm als ik je berichten terug kijk dan zie ik alleen iets staan over een jongen van vroeger die je zou volgen op bokt? Maar ik zie zo niet staan dat jij iets negatiefs zou hebben gezegd.... ??
Nog niet zo zeer inderdaad in dit topic. In een ander topic inderdaad. Maar gewoon weet je. Hoopte hier gewoon gezellig te kunnen hebben op bokt, zonder dat mijn klasgenoten er achter komen. Die heb ik namelijk niet op fb. Helaas pindakaas is dat dus wel gebeurd. Wil met een schone lei beginnen.
Dus toch opletten wat je zegt op een forum. Ik heb ook vaker zoiets doms gedaan en heb daar echt van geleerd. Nu is het even flink k*t maar als je er vanaf nu gewoon op let en niks meer over anderen zegt hier op bokt dan waait dit vanzelf toch wel weer over?
Jammer dat je weggaat Daan zo zie je maar dat je goed moet uitkijken wat je op internet neerzet over je prive leven
Ik heb binnen 3 weken mijn TTT ben benieuwd. Heb alle byzondere manouvres onder de knie nu alleen nog perfect maken. Ik weet dat ik het kan moet alleen nog in mezelf geloven.
Donderdag laatse keer zumba en als ik weer een baan heb ga ik weer verder. Ik ga het missen maar ik ga nu extra voor nijmeegse 4 daagse trainen heb iemand gevonden die met me wil wandelen dus ik ga ervoor ga proberen sponsors te vinden zodra ik ben ingeloot mijn moeder en vorige buurvrouw willen me al sponsoren dus daar ben ik al super blij mee
Danielle had het goed uitgelegt Eerst maar zien of ik ingeloot wordt in april
TTT is eigenlijk zelfde als examen, alleen rijdt je instructeur hierbij gewoon mee. Hieraan kan hij zien in hoeverre jij klaar bent voor echte examen. Zo rijdt je ook trouwens, je moet gewoon bijzondere verrichtingen rijden en je legt de examen route af. Vervolgens bij hem weer aan de tafel bespreekt hij met je wat je verbeterpunten zijn en of je je bijzonder verrichtingen hebt gehaald.
als je de byzondere verichtingen goed doet krijg je vrijstelling op het echte examen