Ja omdat het niet goed was volgens mn leraar. Maar hij heeft ook het meeste niet ontvangen en de hele zooi stond op school dus nu 2 uur fietsen voor alleen dit :S
Ik heb trouwens (weer) een nieuwe tactiek gevonden om zimba te laten ontspannen én niet in elke hoek te schrikken haha! al de 2000000000e tactiek maaar dat maakt niet uit, misschien werkt dit wel! aanrader van mn instructrise, gewoon eerst 5 minuten galoperen hehe, maar het werkt wel
Faya__
Geplaatst: 21-06-11 11:54
Lisaa_ schreef:
pffff das balen! maar hierna wel helemaal freedom?
Als ik zou kunnen fotograveren zou ik het harstikke leuk vinden om te doen! Misschien inderdaad wat voor jou! (profiel bekeken) Je kan zelfs je eigen paard meenemen, dus dat is ook leuk.
Leuk filmpje om te zien. Ik spring eigelijk helemaal niet (meer) en als ik dat zo zie mis ik het wel Pony vind het niet zo leuk, af en toe wel in het bos, maar op wedstrijden heb ik er weinig lol in als die vaak stopt en ik m eroverheen moet schoppen/slaan. In lessen doet die het vaak wel en vindt die het wel aardig leuk, dus ik ga wel gewoon springen en crossen op kamp.