Smurf mag niet meer bij kim en kim in de bak staan... Want kleine kim heeft allemaal plekken omdat smurf steeds trapt, en met ijzers komt het best hard aan. En gisteren gingen ze bezig met kleine kim zadel op hoofdstel in en toen moest ik daarna even voorstappen met smurf dan kon kim erachteraan terwijl zij erover heen hingen. Ging goed! Maar ik had geen cap mee... Dus zonder zadel en met halster zonder cap... En toen ze met kim buiten gingen wandelen vond smurf dat volgens mij nog spannender in de bak XD
Ik heb net een andere tongpiercing ingedaan, eentje die ik vorig jaar op kamp van Marlous enzo heb gekregen, die vond ik opeens en bedacht dat ik die nog nooit in heb gehad, maar deze is iets groter dus het voelt echt weer een btj raar
Gek is dat he Lucy! Eerst heb je het idee dat het zo veel en lang is maar ineens is het afgelopen en ben je gewoon helemaal klaar en heb je lekker al vakantie Ik ga vanavond wat spulletjes bestellen bij agradi, alles is 10% korting dus die verzendkosten heb ik er dan wel uit, moet sporen bandjes hebben, deze zijn 30 jaar oud en nooit ingevet haha. En een manenbortsel + antiklit. En nog iets.... Maar dat ben ik even vergeten. Vrijdag wordt even lastig, moet na de manege meteen door naar het station en me moeder zou me brengen maar die kan ineens niet....
Hmm ik ga eens even kijken... Er is 4 juni in Ermelo een internationale endurance en lijkt me wel leuk om te kijken met een vriendin of zo Maar dan zou ikmet de trein moeten maar op marktplaats kun je ook kaartjes vinden!
ik heb ook gereageerd, hopelijk helpt het een beetje, en is t een beetje duidelijk wat ik bedoel xD
_Lucy
Geplaatst: 24-05-11 23:54
ik belde mn instructrice vanmiddag, en ze zei dat het niet zo goed ging met Pedro hij had niet gegeten vandaag, en lag heel veel in het land (hij ligt bijna nooit, alleen ff rollen en verder niet) ze zei al, ik denk dat ie nu toch echt "op" is.. maar hij had zo te zien geen pijn, dus ff kijken hoe het morgen met m gaan hij is al zo vaak bijna dood geweest, maar als je m nu ziet is ie zo fit, hij heeft wel moeite met kauwen, maar soms als ie t land in loopt (rent) zie je m echt bokken sprongen maken enzo
Gisteren les met smurf ging echt goed! Ze liep fijn nageeflijk en liet de slof los En actief vanuit het achterbeen en zelfs 3 passen schouderbinnenwaarts gedaan! Was echt blij!