WAUW, WAUW, WAUW wat een gave foto. Hartstikke bedankt. Stoer paard En wat hebben we allemaal weer veel geleerd en lol gehad. Ja was vermoeiend, maar wel voldane vermoeidheid.
Nicam wat erg dat het zo slecht gaat met je vriendin. Sterkte ermee.
Ik vond het ook superleuk vandaag. Ik had echt niet verwacht dat Fa het groene blok op zou stappen, maar na wat oefenen deed ie het vrij snel. En ook over de takken heen springen had ik niet verwacht van hem. Het ging boven verwachting goed eigenlijk. Hij vond het springen en het onder de poortjes doorlopen erg leuk. Kon alleen helaas niet tot het eind blijven. Had een open dag van mn werk in Rotterdam waar ik wel even heen wilde. Er lagen 2 baggerschepen in de haven die je kon bekijken. En er kwamen vrienden uit Hilversum langs. Weet iemand toevallig op welke plaats ik geeindigd ben of hebben ze alleen de winnaar bekend gemaakt? Wie was dat in groep 2?
Er komt een speciaal mapje op de site die ik er maar een week op laat staan en dat noemen we: gekkenbekkentrec- training, echt te erg sommige dingen hahaha
Daar sta jij niet in Denise, maar heb wel leuke andere foto's van jou! Wilde je trouwens nog een compliment geven, vond dat je heel goed met Tammy overweg kon!
Er komt een speciaal mapje op de site die ik er maar een week op laat staan en dat noemen we: gekkenbekkentrec- training, echt te erg sommige dingen hahaha