Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:hoi hoi, sorry. net gemist. idd tijdje terug.
heb je je schema al gehad vanuit utrecht?

xan schreef:Helaas ik heb het niet gehaald.
Van de 11 ruiters zijn er 5 die het niet gehaald hebben.
Sabine heeft het gelukkig wel gehaald.
We moesten dus rijden, eerst op je eigen paard en daarna 2x een kwartier op een ander paard.
Eigenlijk was ik er wel tevreden mee hoe het ging.
Maar de heren in het hokje dus niet.
Er werd dus een stuk kritischer naar gekeken dan ik in eerste instantie dacht.
In de brochure staat dat je geen nivo hoeft te rijden, maar je wordt hier dus wel enorm op afgerekend.
Dat is erg jammer, er wordt verder niet ingegaan op je motivatie of eventueel andere kwaliteiten.
Ik vind het zelf ook best heel jammer.
We moesten dus rijden, eerst op je eigen paard en daarna 2x een kwartier op een ander paard.
In de brochure staat dat je geen nivo hoeft te rijden, maar je wordt hier dus wel enorm op afgerekend.
Dat is erg jammer, er wordt verder niet ingegaan op je motivatie of eventueel andere kwaliteiten.
Nicole1995 schreef:Ik heb een erg leuke middag gehad met Shen op de koets!!
Vrijdag vertelde ze was een erg rustige dag doorgaans ik heb 2 kleine ritjes meegereden.En wel 1000 keer gefotografeerd hahahha,iets minder hoor hahahahha maar wel ff wennen ze staan steeds foto`s te maken .Wist soms niet waar ik kijken moest.En zelf nog een stuk gemend naar het koetshuis met Max.Hij was wel erg lief hoor.Wat een drukte zo in de stad en dan die smalle fietspaadjes enz.waar je door en langs moet echt een leuke ervaring.Dank je Shen was erg gezellig.
Stukje door de Jordaan of over de Wallen, de Oude Stad, de grachtjes, er is zoveel te zien!
Enne... je had het "systeem" zo weer in de vingers zag ik, dus je bent het niet zo snel kwijt hoor!
Misschien wil je ook wel solliciteren!
winnitou schreef:heb zin om maandag te beginnen met de carroussel. Mijn zadel, hoofdstel en laarzen staan op het balkon om gepoetst te worden. Wacht nu nog op kaboutertjes.....
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb een erg leuke middag gehad met Shen op de koets!!
Vrijdag vertelde ze was een erg rustige dag doorgaans ik heb 2 kleine ritjes meegereden.En wel 1000 keer gefotografeerd hahahha,iets minder hoor hahahahha maar wel ff wennen ze staan steeds foto`s te maken .Wist soms niet waar ik kijken moest.En zelf nog een stuk gemend naar het koetshuis met Max.Hij was wel erg lief hoor.Wat een drukte zo in de stad en dan die smalle fietspaadjes enz.waar je door en langs moet echt een leuke ervaring.Dank je Shen was erg gezellig.
Ik vond het ook erg leuk, maar de volgende keer moeten we een dag kiezen dat het wat drukker is hoor! Nu stonden we zo goed als alleen maar stil en het is toch veel leuker om te rijden!Stukje door de Jordaan of over de Wallen, de Oude Stad, de grachtjes, er is zoveel te zien!
Enne... je had het "systeem" zo weer in de vingers zag ik, dus je bent het niet zo snel kwijt hoor!
Misschien wil je ook wel solliciteren!