Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee naja ik heb t vooral echt met naar buiten gaan, ik vertrouw ze buiten bijna allemaal niet zo. Maar wij hebben ook een héle grote buitenbak zonder omheining erom. Dus ze kunnen overal heen. En ze worden gewoon allemaal sowieso sterker en drukker buiten, en dan lopen er ook nog jonkies mee enzo.. Nee, niet echt mijn ding.
Behalve op paarden (hoe gek ook) die ik vertrouw.
Juul schreef:Haha ja dat is wel waar.Nee naja ik heb t vooral echt met naar buiten gaan, ik vertrouw ze buiten bijna allemaal niet zo. Maar wij hebben ook een héle grote buitenbak zonder omheining erom. Dus ze kunnen overal heen. En ze worden gewoon allemaal sowieso sterker en drukker buiten, en dan lopen er ook nog jonkies mee enzo.. Nee, niet echt mijn ding.
.
Vliegenmepper? Naah das zielig.
_Lisanne schreef:[naam] schreef:Haha ja dat is wel waar.Nee naja ik heb t vooral echt met naar buiten gaan, ik vertrouw ze buiten bijna allemaal niet zo. Maar wij hebben ook een héle grote buitenbak zonder omheining erom. Dus ze kunnen overal heen. En ze worden gewoon allemaal sowieso sterker en drukker buiten, en dan lopen er ook nog jonkies mee enzo.. Nee, niet echt mijn ding.
Oh lekker handig zo'n bak dan.
Zeker nu ze natuurlijk nog niet zoveel buiten zijn geweest zullen ze wel druk zijn. Maar over n paar maandjes zal het denk ik wel beter zijn.
Maar ik vind t ook echt zó vreemd dat er geen hek omheen staat he.

Handig meiden! Naja, dr zal vast wel een oplossing voor zijn! Als jullie je een beetje volwassen kunnen gedragen vind ik t iig ook niet erg als jullie in onze week komen hoor. Wij zijn heeeeel gezellig!

Dan worden dr wel even 2 bedden verplaatst naar de andere zaal.