Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Leuk Liquita en meteen van die mooie foto's!! Met Valentino ging ik pas na 10 maanden op pad in de buitenwereld. Toen had ik ook wel vertrouwen in hem.
Waar gaat Liquita naar toe?
xan schreef:Een drukke baan weet ik wel, maar of je dat leuk vindtmeelen schreef:Hier ook........... wassen strijken stofzuigen boodschappen doen enz enz
Tja, dat ligt bij mij thuis ook te wachten, wou dat ik dat meegenomen had.
Dit is echt niets voor mij hoor.
Weet iemand nog een leuke drukke baan ?????
. Ik had het vadaag weer erg druk op m'n werk. Kon weer eens niet op tijd naar huis en heb geen pauze kunnen nemen. Ik krijg (lees: neem) m'n uren wel weer op hoor. Als iedereen weer terug is van vakantie ofzo. 
Nicole1995 schreef:Vanmiddag ook weer voor controle geweest met onze kat Donny.Hij moest een week zonder medicijnen en kijken hoe dat ging.Ik vond dat het heel gaat ging,we hadden onze ouwe Donny weer terug hij ging weer spelen enz.Dus hoopte ik dat het goed ging,wel had hij een dikke onderlip.Maar de dierenarts zei klinisch lijkt ie goed maar dat is niet zo.Hij constateerde dat zijn hart en longen niet goed waren ,het klonk niet goed.Ik kon een onderzoek laten doen,om uit te sluiten of het een hart of long probleem was of dat het een het ander belast.Dat zou met een rontgenfoto te zien zijn voor de longen en moet ie een roesje en voor een echo voor zijn hart moet hij doorverwezen worden dat doet hij zelf niet.Dat was om een hartprobleem te onderzoeken.Of een maand hartpillen proberen en kijken hoe het gaat zonder te weten wat het probleem was,maar dat raadde hij eigelijk meteen weer af.Ik denk dat hij wilde polsen wat we wilde qua kosten.Nou gaat ie donderdagochtend om 8 uur naar de DA en worden er rontgenfoto`s gemaakt want we willen graag die onderzoeken doen.Kunnen we hem s`middags weer ophalen.Ben benieuwd wat er uit komt,zal wel niet leuk wezen.
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Leuk Liquita en meteen van die mooie foto's!! Met Valentino ging ik pas na 10 maanden op pad in de buitenwereld. Toen had ik ook wel vertrouwen in hem.
Waar gaat Liquita naar toe?
Thanks!!!
Liquita gaat naar een rusthuis in Putten http://stichtingpaardenrusthuisputten.webs.com
Ze gaan overdag naar buiten en 's nachts op stal. Zekomt in een stal van 3 bij 4 meter te staan.